Wednesday, September 26, 2007

Héló 3

Mondjam, vagy mutassam? Először tökre belelkesedtem az index halo3-as cikkén...
Aztán kicsit lecsillapodtam, és rájöttem, hogy túl van lihegve... Már megint.
Az MS máshoz nem ért, csak a marketinghez. Már megint.
Hol láttam én ezt már... jaaaa, unreal-ban. Az UT-ben már volt enegriapajzs, az ráadásul ideiglenes (gondolom halo3-ban végre felvehetjük majd...)
Ahogy nézem, kb 3 éve mentek így a karakterek, a CS:S-ben ha ilyen csúszkálást látnék... komolyan, egy jeges pályán még elmegy, de a mai technológiával nem. Könyögöm, vessünk egy pillantást arra, hogy hogyan megy a harcos a cryteknél. (klikk a jobb oldali képre, ami kicsit ferde és Crytek2 van ráírva). Érdemes átnézni a többbit is.. de ha youtube kell, itt van. Én speciel nem szeretem a crysis-t. Szerintem szar volt az AI. Még a Halo1-é is jobb volt. De egyik sem veri meg a CS:S botokat (vagy inkább a HL2 botokat), pedig még azokon is nagyon sokat kell csiszolni. Ha a halo3 hoz jobbat, welcome.
Az, hogy lehet beszélgetni játék közben *kuncog* mert az XBOX live... muhahaha. Azt hiszem a CS-t már nem volt érdemes duma nélkül játszani.
Atnézve a bungie site-jára a videókhoz... (VIDOC- et tu, brute) szánalmasak a mozgások, a fizika nincs összemosva az animációkkal.
A halo3 multiplayer? hmmm, hol láttam ilyent??? unreal 1, 2, ut???
Az ugratók? Mintha valami quake-ben már láttam volna.
Btw a vízesések is az unrealban voltak hangsúlyosak.
Az egész halo hype-ról a legjobb video ever: http://www.teckh.com/?p=197

No comments:

Post a Comment