Tuesday, October 13, 2009

a nap fénypontja

A lánglovagokat nem lehet nem szeretni....
Idézem:
"Október 11-én, éjfél előtt a Magyaralmás felől Székesfehérvár felé haladó Skoda Felicia Sárkeresztes határában áttért a szemközti sávba és összeütközött a szemből érkező, körülbelül 10 tonna tejfölt szállító Volvo nyerges vontatóval."

Imádom. Részletgazdag, nem mint egy szar rtlklub vagy tévékettő :).

A baromarcú nyilván meg is halt, a fasznak ment gyorsan, meg a faszé' rontotta el a kaminos napját. Én is mentem 100-al éjszaka, de csak ott, ahol beláttam, és tudtam, hogy olyan az út meg a fékek, hogy megállok, akkor is, ha maci laci bóklászik elő az erdőből (nyilván az ilyen skodás fasz 100 méteren 200-at vert rám, de neki most már eléggé megállt a kilométerórája, én meg ugye tovább gyűjtöm a távolságot, mint üveggolyót).
Soha nem értettem, hogy nem lehet megmaradni egy 2.5-3 méteres sávban... olyan kurva nehéz lenne? Ráadásul az úgy az én sávom, hogy tudom, hogy néha szembe jön egy fasz, aki észre se vett, csak nyomja a gázt...

Na, egyel kevesebb állat van az utakon, ma is biztonságosabb lett a közút....


na de a tíz tonna tejföl, az nagyon kész :)))

update:
Hozzátenném, hogy az elmúlt hétvégén 12-en haltak meg közlekedési balesetben. A többiek is ott voltak az utakon, csak azok kurvára figyeltek, hogy se ők ne okozzanak balesetet, se őket ne rángassák bele egybe. Elég csak odafigyelni a részletekre: "Sárkeresztes határában áttért a szemközti sávba". Azért mondom, mert tudom miről van szó. Én is jártam már ott... Nem Sárkeresztesen, hanem a szemközti sávban. Mégse haltam meg :P

6 comments:

  1. Te ezt tényleg viccesnek tartod, de komolyan? És honnan tudod, hogy nem infarktust kapott az autós, ott voltál, hm?

    "Baromarcú", "balfasz", "fasz"... gyönyörú egy értelmes poszt lefaszozni és lebaromarcúzni egy autóbalesetben meghalt embert, igen értelmes lehetsz.

    ReplyDelete
  2. Hát, majd nézz vissza mondjuk 5 év múlva, mikor van vezetési tapasztalatod az éjszakai vidéki főutakon.
    Addig meg beápolom neked a postot egy statisztikával, hogy táguljon a látóköröd :)

    És attól meg hogy valaki meghal egy balesetben, nem fogom tisztelni. Tisztelem azt, aki úgy él. Aki meg másokat veszélyeztet (és 10 tonna tejfölt), és belehal, azon bizony csak röhögni tudok. A kamionost meg szívemből sajnálom :(

    ReplyDelete
  3. Tehát szerinted nem léteznek balesetek, csak szándékos veszélyeztetések, bravó. Gondolom ha te pl. rosszul leszel vezetés közben, miközben 100-al mész, mondván "ismered a terepet", akkor előbb végigpásztázod a tökröket, megvárod, amíg egy biztonságosan hosszú és belátható útszakaszhoz érsz, indexelsz, lelassítasz, megfontoltan félreállsz, kiteszed a vészvillogót, felveszed a láthatósági mellényed, kiteszed a háromszöget a kocsi mögé, hívod a mentőket, besétálsz egy biztonságos távolságra az út mellé, és csak azután ájulsz el.

    "Áttért a szemközti sávba", ezt én is tudom értelmezni, de a kérdésem továbbra is az, hogy vajon MIÉRT. Nyilván nem azért, hogy meghaljon, vagy mert tejfölterrorista, hanem lehet hogy azért, mert éppen infarktusa volt. És ezt momentán te sem tudhatod, hogy infarktusa volt-e, és amíg nem tudhatod, szerintem ne "baromarcúzz" le egy halottat (ismétlem: egyszerűen nem tudhatod, hogy drogos, részeg diszkópatkány volt-e).

    A statisztikáid meg teljesen irrevelánsak az ügy szempontjából.

    Remélem, tudtál követni, szerintem nem túl bonyolult.

    Ennyit a tág látókörröl.

    ReplyDelete
  4. ó, én nem hiszem hogy drogos/részeg/diszkópatkány. Őszintén mondom, eszembe se jutott ilyesmi.

    Annak az esélye, hogy éppen akkor volt ott az első infarktusa, annak meg pici az esélye. Nem? Aki meg egy szivinfarktus után kocsiba ül, az ugye azzal játszik, hogy egy zebrán átkelő ovodáscsoportot fog a második szivroham közben elcsapni. Vagy éjjel leamortizál 10 tonna tejfölt.

    Nem tudok elképzelni olyan balesetet, amit ne egy ember rossz döntése okozott volna. Szeretném, de nem megy :)

    ReplyDelete
  5. "Nem tudok elképzelni olyan balesetet, amit ne egy ember rossz döntése okozott volna. Szeretném, de nem megy :)"

    HOGY TÁGULJON A LÁTÓKÖRÖD:

    1. 100-AL MÉSZ, ÉS EGY ŐZ ÁTFUT ELŐTTED, ÖSZTÖNÖS REFLEXBŐL FÉLRERÁNTOD A KORMÁNYT (AZ ÖSZTÖNÖS REFLEX, MINT PL. A PISLOGÁS, UGYEBÁR NEM "ROSSZ EMBERI DÖNTÉS")

    2. EGY VÉRRÖG KELETKEZIK AZ AGYADBAN, ÉS ÖDÉMÁT KAPSZ, ÉS FÉLRERÁNTOD A KORMÁNYT, MIKOR BEGÖRCSÖLNEK AZ IZMAID A LÉGSZOMJTÓL

    3. EGY REPÜLŐGÉP HAJTÓMŰJÉBE REPÜL EGY MADÁR, ÉS LEZUHAN

    4. DEFEKTET KAPSZ, MERT RÁMÉSZ EGY TEREPTÁRGYRA, V. MÉLYEBB GÖDÖRBE

    5. VILLÁM CSAP A KOCSIDBA

    EZEKNÉL HOL A ROSSZ EMBERI DÖNTÉS? VAGY TE IS ISTENNEK HISZED MAGAD, AKI MINDEN PILLANATBAN TUDATOS ÉS TÖKÉLETESEN INTELLIGENS MINDENTUDÁSSAL RENDELKEZIK MINDENRŐL?

    TUDOD SZERINTEM EZ AZ EGÉSZ GAGYI BLOG A ROSSZ EMBERI DÖNTÉS, ÉS A TOTÁLIS BALESET

    ReplyDelete
  6. Köszönettel tartozom neked, nagyon jót mosolyogtam :) Priceless.
    Cserébe azt hiszem tudok ajánlani neked egy könyvet.

    Greenburg, Dan-Jacobs, Marcia: Hogyan legyünk boldogtalanok

    A címe ne zavarjon meg, pompás olvasmány, bár nem caps lock-al írták :)

    ReplyDelete