Monday, October 19, 2009

már csak fáraszt.

"Kutatók szerint a nők átlagosan tíz centivel magasabb, három és fél évvel idősebb férfit keresnek maguknak, de legalább ilyen fontos, a partner (jó) anyagi helyzete, valamint a társadalmi rangja is. Hogy miért? Mert korlátozott számú petesejtjeinkkel - ha nem is mindig tudatosan, de - előrelátóan gazdálkodunk." (okos női magazin)

Hagyjuk már ezt a petesejt mizériát. 10 milla sejtem várja hogy mehessen, mégse dugok meg mindenkit, csak mert sok van. A lényeg az, hogy könnyű prédának látszon, vagy megszerezhető értékesnek. Mindenki a szimmetriára nyomul, nem azért, mert ennek bármi köze lenne az utód genetikájához, hanem mert az agyban a szimmetria áramkörök örömérzetet okoznak, ha ingerlik őket (e.g. szimmetrikus dologgal találkozol). Az emberi agy elég primkó szerkezet.

Az ilyen csőlátó spermatartályos csajok szerintem érzemileg elég betegek lehetnek. Képtelen elfogadni valakit embernek, inkább megpróbálja valami lekicsinyítő kategóriába rakni.
Az meg hogy társadalmi helyzet, mwuhahah, nem a gyereknek akar jót, hanem elsősorban magának. Sok ribi le is dumpolja a bébit a dadának, hogy mehessen vásárolni (a bébi ugye kell, hogy a pénztárcás faszi meglegyen).

Viszont az első része tetszik :)

- Szia, mizu
- hello, semmi
- észrevetted, hogy pont tíz centivel vagyok magasabb nálad és 3.5 évvel vagyok idősebb?
- imádlak, de tudom, hogy meg fogsz csalni, mert nem két és fél évvel vagyok fiatalabb nálad.
- dehogynem bébi, direkt ezért voltam időutazni.

tru láv, hepiend, fácepálm

ja várjá, ápdét
http://www.eletforma.hu/szosszenetek/az_5_legtipikusabbferfimondatnoi_ertelmezese.html
a férfi alábbi mondatai az alábbi fordításban értendőek
"Mit csinálsz szombat este?"
Mit csinálsz szombat este?
"Nem kaptam meg az emailed/smsed..." meg se néztem a telót.
"Óvatos leszek" ha te meg belemész így is, akkor neked sincs vele bajod, vagy ugyanúgy tisztában vagy a következményekkel.
"Szeretnél egy új ruhát/autót/telefont stb.?" szakadt ez a cucc, kurvára nem jól néz ki. Kéne cserélni, nem?
"Nem túl szexis ez a ruha rajtad?" a magazin szerint "Melyik "kan" ne örülne annak, hogy a többiek mind az ő "nőstényét" kívánják?" Helyes értelmezés: cicám, ahova megyünk, ott bunkók is lesznek, akik be fognak neked szólni, nekem meg verekednem kell miattad. Ilyet itthonra vegyél fel a reggeli rántotta csináláshoz, ne színházba/kocsmába/meccsre.

No comments:

Post a Comment