Monday, October 26, 2009

emlékeim

Faszom a flex builderbe meg a projectbe. Szar az egész, nem megy, nem debuggolható, 35 perc a szerver fordítása, a kliens néha több, indulni ha elindul fél óra... eh.

Viszont megtaláltam, mit írtam a mociról anno.

1, kipufogó. Vagy ülés alatt, vagy pici legyen DE normáknak feleljen meg és ne legyen böszme sivító hangja. Nem szeretnék szivni a határon (na jó, visszarakom a gyárit ahogy Árpi javasolta) illetve nem szeretném a Counterstrike-ban szerzett látáskárosodást halláskárosodásra cserélni. Vagy megtartani mind a kettőt... Az van, hogy a szélzaj a domináns, és bár most sem ülnék egy csopperre, azért beláttam, hogy ez már csak esztétika. Viszont tartom magam ehhez, kéményt a kályhára, kipuffogót a mocira.

2, lámpa. leszarom. Világítson előre, de nagyon, amúgy úgy néz ki ahogy akar. Ja, leszarom. 2 év után is.

3, idom. Szép ívelt. Mindegyiken az van. Az SV már nem játszik :-) Tehetnék rá tele idomot, meg jobb futóművet, meg irogathatnám át az elektronikát. Aha, aztán a végén gixer árban lenne egy fullos sv-m. Hát izé. Mindkét oldalon lezúztam már, full idom rulez meg minden, de ez tényleg fontos, már csak az áramvonal miatt is.

4, tucatmotor. Igen, az enyém legyen tucatmotor, hogy színvonalasabb szervizt kapjak úgy, hogy nem kell a motor árának 10%-át otthagyni egy helyen, ahol nem is értenek hozzá. Igazodni kell a magyar viszonyokhoz. Hát, eddig még nem lopták el, alkatrésznek se, szervízt könnyű volt találni, sőt válogathatok.

5, 2-2.5milla, ezzel kiegyeztem. Az alkatrészek/fogyóeszköz viszont ne legyen drága (gumik, olaj, féktárcsa). Az utcai fogyasztást is ide számolom, viszont a pályás fogyasztást nem. 5.5 liter / 100 km ha nem rángatok semmit. max 9, ha hülye vagyok,mintállat. Az ára az megfelelt, ennél csak effektive drágáb luxuscikkre költöttem.

6, ne csak nagy fordulatszámon húzzon, nem akarom 14k-val járatni, pláne nem városban. Ebből következik, hogy ne visitson. Ez a V2 jobban húz lent tisztán leszarás. Nem érdekes. Nem versenyzek, nem érdekel milyen fordulatszámon mennyi a nyomaték. Nekem elég az ami ahol van.

7, Ne csattogjon, ne zörögjön, ha egy mód van rá. Nem hallanám meg, hogy mikor beteg ténylegesen. Továbbra is parás vagyok, és néha hallgatózok menet közben :)))

8, vezethetőség, ujságírók véleménye. Semmit nem számít, csak a negatívum, azt meg ugye nem írnak, mert ha igen, onnan többet teszt gépet nem kapnak...

No comments:

Post a Comment