Thursday, October 15, 2009

1:1

Na, ma szépen elszállt az agyam :S
Baromarcú kivágott a 2x3 sávra a mellékutcából, ahol volt neki szép háromszöge, aztán mivel a szélső sáv nem haladt, index ki, aztán már húzott is be elém. Szép nagyot fékeztem (üzenet az agynak: kamerát átszerelni előre). Gondoltam (én hülye), hogy akkor már bekopogok az ablakon, hogy legalább utólag észrevegyen (ekkor a fasz még tovább indexelt, de össze vissza kanyargott a sávon belül, csak ugye nem tudott kilőni az 50-el haladók között).
Miután bekopogtam, persze beparázott, én meg kimentem a szélsőbe, csak itt már nem figyeltem annyira, amennyire kellett volna, most meg én paráztattam meg egy autóst, aki elég nagynak látszódott a tükrömben :S

Eh, legközelebb elmeegyek inkább a következő pirosig, ha be akarok kopogni egy vadparaszt ablakán.

Ha át lesz téve a kamera, az ilyeneket illusztrálon is :)

No comments:

Post a Comment