Friday, June 26, 2009

pistolero

Mindíg volt egy gyengeségem. Gyerekkorom óta van az, hogy hallok egy külföldi szöveget, tipikusan dalszöveget, és nem értem.
A legutobbó ilyen ez volt:

I hate Robin Benix.

Pedig a wikipédián meg azt írták, hogy nem, de a szemem úgy átsiklott a mondat fölött, hogy csak na. Szóval nem csak hallás, de látászavar is van. Most meg rohamaim vannak, és nem tudok a munkámra koncentrálni :S
Na
majd
meg
eről
tetem
magam

jogosultságok.. még nem is bonyolult. Csak revoke-olok minden jogot a usertől, aztán megnézem, hogy miért éri el mégis az XY cuccost.... kár hogy loginolni se lesz joga...

Na az ilyenek miatt vakarom sebesre az arcomat.

Azt elfelejtettem mondani, hogy napjainkban a fiatalok körében roppant divatos a "kocka" kifejezés. Soha nem értettem. Baze, amikor anyám megmondta, hogy kocka fejem van, akkor az még tisztán antropológia volt; az IBM még csótányokat kergetett, amik a katódsugárzástól démoni árnyékot vetettek, én meg azon gondolkodom, hogy miért jó anyámnak, ha kockafejűnek nevez antropológiai indokokkal. Nem mindegy? Ő csinálta ilyennek. Meg apám :)

Tehát kismamák, figyelem: az nem tolófájás, hanem kurvára kapaszkodunk odabent.

robin benix,... beszarás

No comments:

Post a Comment