Thursday, June 18, 2009

Lidérc

Egész érdekes dolgokat ír a wiki a lidércről. A német Irrlicht szóról van egy bejegyzés itt ("What does 'Irrlicht' mean?"). Mivel a priestem amúgy dual talentes, a shadow form miatt kerestem neki új nevet, mert új szerverre költözik. Anno a Blade's Edge szerver egy új szervere volt, az AQ kapuja még zárva volt, azért csináltunk ott új karit, hogy esetleg megszerezzük a bogár mountot... nem jött össze, sőt, amikor volt az esemény, oda se mentem :) kár :(

Ettől függetlenül még egyszer meg kéne csinálni, csakhát az guild effort, nagyon hosszú quest chain, csak új szerveren lehetséges, és akkor is nagy futam, mert ha valaki úgy gondolja, hogy na bang, megcsinálja az utolsó questet, akkor 10 órád van, hogy te is megcsináld te is. Ha letelt a 10 óra, akkor soha többet nem lehet megszerezni a mountot. Az van, hogy most már új szerveren sem biztos, hiszen bárki csinálhat DK-t bárhol, szóval képzeld el, hogy van egy új szerver, és csak DK-k vannak rajta :)
Aztán ott van még az IGAZI mackó. Van mindenféle más mackó, amire büszke lehet az ember, de ez most már nem elérhető soha többet. A Zul Aman nevű instance-ban lehetett megszerezni, timed run-al. Nagyon nehéz munka volt, bár olvastam olyan hard core guildről, ahol MINDENKINEK kifarmolták, mind a 25 embernek. Azaz, mikor már nagyon tudták mit kell csinálni, és a gear is megvolt, na akkor 25 hétig minden héten egyszer megcsinálták.

Amit ki kéne farmolni, az meg a raven lord. Csak csinálni kell egy druidot, akivel bemegyek, de nem csinálom meg a questet. fél év alatt meg is lehet. Viszont egyet láttam AV-n, és nagyon jópofa. Nagyon nem hawkstrider. Egy blackout-os druidnak van meg, néha látom őket, és olyankor premade van :) Elmennek Balindáig, aztán visszafordulnak, kb 10-en, szétverik az ally tornyokat, megzúzzák az ally-kat Drek-nél, miközben a többiek ökörködnek tornyokkal meg Van-al.

A többi mount említésre sem érdekes, jószerével mind welfare mount.

No comments:

Post a Comment