Thursday, June 25, 2009

kiskamasz

Nem egészen értem, hogy miért, de (valami rovarírtó szagot érzem..)(eléggé zavaró) most meg lementem kiskamaszba kicsit. Fura érzés. Normális paranormális ilyenkor azt mondja, hogy epilepszia. Az LSD-s azt mondja flashback. Közben azon gondolkozom, hogy hányszor lehet ugyanazokat a hibákat flawlessly előadni. Pedig múltkor már kiszámoltam, hogy az enzimtermelésem korlátozott kell hogy legyen mostanra. (de honnan jön a rovarirtó?). Meg hát nem most kezdődött.

Azt hiszem be kell vezetnem néhány új szabályt, a balesetek elkerülése végett.

1, reggel eddzés. Nem sok, inkább csak szintentartás. Kávé helyett, és annál sokkal jobb. És máshogy hat. Ez fél óra plusz. Vagy inkább minusz a takarócsücsök csócsálásból. Az ugyanis lent tartja a vérnyomásomat, ami tök jó, de nem szeretnék délben betámolyogni, hogy hűű, de kialudtam magam (baszki ez a build csak 20 perc, de most soknak tűnik... postolok tovább).

2, alvás éjfélkor. Mwuhahaha, jó terv.

3, lakásvadászat. Ideje lenne már :( Tényleg van valami kommuna hatás, és nem igazán bírom a tömeget meg a rendetlenséget.

4, csájniz. A könyv jó, csak időt kell rá szakítanom. Nem mindegy mikor, mert agy is kell hozzá, de a hétvégékre mindenképpen rátervezem. Majd kérek segítséget :)

5, szocializáció: Dínóval végeznem kell, nincs mese. Egyszerűen annyira önző, hogy nem adja meg a swing klub helyét és idejét.
5/a: igen, tudom hogy olvasod! KINYIRLAK VAZE! :)
5/b: nem, nem swinger klub, nagyon vicces, kac kac. Tánc baszkikám. Mint nyitótánc, tánci-tánci. Kell egy kis mozgáskoordináció javítás. Igaz, hogy gyors és pontos a koordinációm, de az csak a tegnapi dust2 headshotokra érvényes, és az neeem igazán lenyűgöző. És az egyetlen, aki utamban áll: az Dínó! Nem mondja el a címet meg az időt? Hát ember az ilyen? :'( hüpp. HALJON KI! :)

6, a gonosz hatalom legyőzése. Ez meg ugye én vagyok. A jellemem nem túl fényes, aminek meg is lett az eredménye, és más hibáján tanul az okos, ami nem vagyok, tehát saját hibámból tanulhatnék.

Na szóval pontosan ez a bajom most. Meg az eső. De amikor meg kisüt a nap, akkor az ingyen van. Csakhát mégis borús, meg lehet, hogy jég is lesz. Meg rossz ember is vagyok. Kéne valami felirat a homlokomra, akkor nem tudnék olyan nagy kárt okozni.

Na jó, ideje felnőni. Elkezdem ma. Mondjuk fél óra chinese tanulással.

No comments:

Post a Comment