Wednesday, June 24, 2009

Ahogy a csillag megy az égen

Tudom, hogy perverz dolog, de minden épeszű gépész ráránt időnként egy egy jobb ívű tervrajzra, vagy prózaian csak magához nyúl egy-egy szépen kivitelezett hajtómű látványától. Hátmégha rájön, hogy 2 év után ilyen simára lehozza a petróleum az amúgy csupa gány cuccot. Ez a mocim egy részlete. NEM fogom berakni a képet arról, hogy is nézett ki előtte, de elég az hozzá, hogy amit én súlyos olajfolyásnak véltem, az a szar láncspray volt, ami nem tapadt meg a láncod, hanem errefelé összegyűlt, oszt az első esővel szépen elkezdett kifolyni, de csak ha álltam...

A szervíz lereagálta a világválságot, és vettek egy benzinpusztítót. Olyant, ami a benzin mellé gumit eszik. Lehet bérelni meg minden, hogy a reptéren mehess, felszállási engedély nélkül. Nevertheless gyönyörű. Angliában gyártják. 18-as szervízért viszont lesiklott rólam 25k, de akkor is ragaszkodom az elméletemhez, miszerint 9000-es havi bérlet árak mellett a mocival járni 100x olcsóbb.

Mivel multiside-os agyam van (van jobb ÉS bal agyféltekém is, nagyjából mindkettő mindíg online...) ezért nagyon szenvedtem, mikor a wow átment szar üzemmódba, és a kétmonitoros munkamenetből, ahol a másik monitoron filmet néztem játék közben, single monitor lett. Aztán le is pukkant valahogy a második montitorom. Most viszont, mivel ablakban futtatom a wowot (kezdem megszokni), újra tudok filmet nézni >.<

Viszont elgondolkoztam azon, hogy el kéne költözni valami normális helyre. A lakás nem olyan állapotban van, hogy bárkit beengednék és utána számíthatnék arra, hogy még szóbaáll velem. Meg nem is szeretem. Valami erdő széli mókuskás rész kell, ahol nincs zajos szórakozóhely, de nincs messze a könyvtár meg az iskola, hogyha neadj isten lesz kismanó, akkor ne kelljen költözni, vagy bejárni :(
Meg ha a szomszédok meglátják, hogy mit építek a garázsba, és kijönnek a rendőrök, lehetőleg elég legyen lezárni egy mellékutat...

No comments:

Post a Comment