Friday, June 26, 2009

"makacs vagyok"

Fura, hogy az ember tud egy olyan tulajdonságáról, amit mások esetében hibának tart, és mégis ragaszkodik hozzá. Ez a gyöngyszem tényleg megható, és csakis azt a tényt bizonyítja, hogy a pasik hamar megnyúvadnak, ha elvesztik a csajukat ^^

Ennek vannak kultúrális nyomai is, a legegyszerűbb példa a politikusoké: aki bekerült a parlamentbe, az mind korrupt lesz. Vagy ott van a kísérlet, ahol fele banda böörtönőr lett, fele meg rab. Mondjuk ott még ferde nekem valami. Áh rájöttem. Az nyilvánvaló volt, hogy akit rabosítanak, az rabként kezd viselkedni, akkor is, ha tudja, hogy ártatlan. A börtönőr volt gyanús kissé, hiszen nem mindennapos dolog az, hogy valakit bevisznek börtönőrnek, viszont ha elvisznek ripsz-ropsz börtönőrnek, és azt mondják, hogy van itt egy csomó veszélyes bűnöző, automatikusan úgy is kezeli őket az ember, és nem azon gondolkozik, hogy most akkor ő mit keres itt. Viszont a börtönőrök kommunikációjának hiánya egymással elég fura. u, u... félre a tréfát. Ezt a fagyizólistát jobb lesz megjegyezni.

nyhehehe, az első bekezdéshez kerestem képet, erre.... ah :)) de nemá, hogy idővel elvándoroljon a link. linkelek be jól. Ez nagyon aranyos :) Gyöngyszemekkel van tele.

"Nem követem a divatot, mert szerintem az olyan tucat szerű. Inkább a magam stílusát választom! Hobbym a póker.."

Félreértés ne essék, a naív báj az ami tetszik benne. Kb így reagáltam:


Viszont most meg eszembe jutott, hogy milyen kár, hogy a dope-nak egyetlen normális száma van. "I'm back"....

No comments:

Post a Comment