Friday, July 24, 2009

VACATION

Ideális kép CS-be spray-nek :)

Viszont én vakációhoz kerestem képeket :'(

Már beállitottam a levelezőt, hogy mondja, hogy nem vagyok.

Már beállítottam a céges HR rendszert, hogy elmentem vakációra.

De (hihi) hiába mondta a főnők, hogy kicsit sokat vagyok bent, sunyin akkor is javítok még egy bugot :)
Erről a blogról úgyse' tudnak :PP
Mondjuk utálok úgy szabira menni, hgoy nincs bebiztosítva a cucc, hogy nem romlik el 20 perc múlva. Igen, mindenki nélkülözhető, van aki jobban :) de ez egy önmagáért dolog. Egyszerűen nem visz rá a lélek (miközben bloggolok, fut a kód..., nem most megállt, szóval akkor most szünet a blogban)


...


:'( nem tudom befejezni a cuccot, mert központi kódban van a cucc, ami nem úgy műxik, mint ahogy én szeretném... illetve a kanadaiak nem válaszolnak olyan interaktívan mintha... mondjuk megértem, van elég bajuk nélkülem is :)))

No comments:

Post a Comment