Friday, July 17, 2009

nagy butaságot csináltam


oh my,

tavaly(előtt?) óra nem csináltam ilyent. Kiskabátka nélkül mentem jöttem motorral melózni. Tudtam, hogy nem szabad. Nem csak azért, mert kockázatos megtenni egy utat vagy kettőt kabát nélkül, hanem mert kurvára addiktív. Nagyon jóóó volt. I wanna do it again!

Bukó és kesztyű volt rajtam (plusz farmer, de az csak azt jelenti, hogy annak a szövetei fognak elsősorban a sebbe kerülni), és poló. Lehet, hogy strandpapucsban kéne nyomni? :)))) az milyen extrát ad hozzá vajon... halálos.

De azért isteni volt, és hát amíg ilyen meleg van, megkockáztatom. Szeretnék örökké élni, de ha lehet nem egy hegyi kolostorban. Mondjuk így el se jutok egybe...

A csizmámban még mindíg túlél a görénycsapat, a tartalékcipőt nem szeretem, mert szar és mindjárt szét is reped. Nem bírja az olajat, meg a terhelést.

Ebédelni is ilyen lazásan mentem. Jól esett :P

érteeeed jól esett :)))

na pirajz meg jobbra,

No comments:

Post a Comment