Friday, July 3, 2009

TGI Fridays

Akartam valami vicceset írni, amíg buildelek, de tökre nem vicces ma semmi. Mára is be van tervezve 2 defect megfixálása (úúú, csak vissza ne olvassam ezt a két szót... vagy szavat?...), és már 10:22 van.

Lassú, mint a telnet, ha ki van húzva a terminál a konnektorból.

Reggel felhívtam a havercsajt, hogy akkor most pénteken született-e vagy? és igen. De már tegnap is. Most hulla másnapos, én meg kirúgtam az ágyból hajnal kilenckor. Nem úgy, hanem telefonon kiugrasztottam).
Hallottam, hogy szenved és dúúúúrva tájékozódási zavara van :) plusz elaludt, és sietni kéne be munkába.... már majdnem elbúcsúztam gyorsan, hogy kíméljem, erre bejelenti, hogy nincs térerő... egyre hangosabban ismételgeti.. :)))) na jó, ha te úgy, én is úgy. Meg hogy berúgott sikeresen, és ez most másnap lesz. Mondom neki, hogy akkor jobb lenne, ha belehúzna (az "ön kért ébresztést reggel 6-ra?" kezdetű poént el se tudtam sütni), mert már várjuk bent az irodában!
Mivaaaan?
Mondom, húzzál befele csajszika, nem emlékszel a tegnapra? Azt mondtad válság van és kirúgtak, én meg mondtam, hogy gyere hozzánk dolgozni, szóval kapd össze magad, és gyere be dolgozni, de sürgébben, fürgébben!!!
Kiélveztem azt a fél másodpercet, amíg az agy visszaüzent, hogy áááá, ez hüüülyeeee :) de addig alíg bírtam elfojtani a kuncogásomat (nem röhögtem hangosan) :)
Szóval ma irány valami kerthelység, és szocia-lizáló-dok. Asszem.

Várjáááá, volt mégis egy polyén (*** telefonról áttölti a képeket ***), naaaa.

Melyik az a bank, amelyik megtámogatja a forma egy magyar nagydíjjat? (hacsak nem a 2farkutyapárt?)

Na?

Ja, az Áj En Dzsi bank.

No comments:

Post a Comment