Monday, July 6, 2009

a legnagyobb állat, amit ki lehet nyírni

Azon agyalok hogy az állatvédelmi törvény vonatkozik-e a galambokra is...
Mert nem kéne. Régóta harcban vagyunk. Volt olyan, hogy a gecik ott álltak a híd tetején, sorban. Esköszöm, hogy azt dumálták meg, hogy ki mekkorát szart, hányszor és hova. Aztán hiába bicikliztem a hídon minden erőmet megvetve, az egyik gekko kidugta a seggét, és beterítette az ingem elejét. Kicsi voltam, nem volt bennem bosszúvágy.
Aztán múltkor az albi ablakába szokott az egyik hasfájós gernyák. A fürdőszoba ablakba. Kinyitottam, ott volt egy akkora kupac, mint egy galamb. Sokat törtem a fejem, hogy szállt le erről a kupacról a szemét állatja...
Aztán csinálta még párszor, és mikor rajta kaptam, kapott a tusból egy nagyobb adag vizet... kapott volna, ha nem húz el a hasfájós állatja.

Na vagy ez, vagy egy másik baromarcó kitalálta hogy bejön a szobába felderíteni, de nem ám csak úgy, illedelmes turistaként végigfotózva a korhű berendezést és a feliratokat, hogy mi honnan, merre, hány méter..

neeem

EZ BAZMEG RÁSZÁLLT A SZOBAINASRA, ÉS LESZARTA A KABÁTOMAT


:)))))

Szóval most háború van. Leszarom, hogy Nyugaton a helyzet változatlan, és hogy ez mennyire megindító, meghogy a háború rossz és igazságtalan, meghogy csak az olaj miatt csináják...

THIS TIME IT'S PERSONAL...



Bélapdét: (istennek nem tudok berakni linket kommentbe, szóval íme a römmaster :))

1 comment: