Monday, July 20, 2009

payback time

Nem volt olyan vészes a PvP szerver, mint gondoltam. 70-en átjöttünk (egy pala tank meg én a heal/dps priest). Nagy meglepetésünkre a 70-es alli karaktereink egész jól fel voltak szerelve és még az epic flyer is megvolt nekik (northrend nem, de az 77-ig nem is lehet). úúú.. ez olyan, mint amikor rájössz, hogy kincset találtál. El is felejtettem ezt a karit, mert a 4 hordás felnevelése elég sok időt elvett. Viszont a Karazhan-os cuccok bővel elegek voltak 77-78-ig, pedig nem is voltam fullra felöltözve. Most, 80-on az egyik legdrágább vett cuccom, a Belt of Blasting (igaz új gemekkel és egy belt buckle-val) még mindíg primán jobb, mint bármi, amit eddig bármelyik butus NPC elém tolt jutalom gyanánt...

És tegnap sikerült egyszerre, ugyanazon a questen bedinggelni :) igaz a tanknak már csak 400xp hiányzott, nekem meg 19800, de... :) ahhoz képest, hogy néha volt köztünk +-200k xp is (egyik este véletlenül megcsináltam 5 napi questet meg elhívtak Violet Holdba heal-elni :))

Öszintén mondom a PvP szerver jobb, mint a PvE. Egyrészt
nem kell olyan ostobaságot hallgatni, hogy 'I have PvP enabled, always was and always will'... ecsém, hess te pvp szerverre, ne pve szerveren arcoskodj. PvP-n esélyes, hogy valaki vagy valakik agyonvernek
, de ritka az, hogy
rádcampelnek (mondjuk én is raktám már tüzet egy sunyi retri palára, aki engem, a 74-es shadowpriestet agyonvágott, de a 74-es tankpalával már nem bírt). És a legszebb, mikor utolsó erőddel az életedért közdessz, futsz, mert 2 crit (és crittel rajtad minden 80-as, ugye:)) és véged, de megjön a felmentő sereg, és vadidegenek megmentenek.... valahogy sokkal jobb így játszani.
Volt olyan, hogy az Amphitheater of Anguish quest közben (78-on csináltuk azt hiszem) megjött pár hordás (80-as raid tankkal...) és elkezdtek piszkálódni. Semmi komoly, sőt segítettek :) Amikor az ő tankjuk elkezdett egyesével mindenkibe belelőni, már tudtam, hogy biztos akar lenni benne, hogy megkapja a honort mindünkért >.<
De van ilyen, ettől még nem lesz az ember ovodás, és nem csináltat egy olyan tetkót, hogy 'útálok minden hordást' vagy hogy 'dögöljön meg minden warlock' :)

Viszont reset után megyünk flame leviathan-t ölni. Kékbezöldbe frissendingelve... lootraven :)

No comments:

Post a Comment