Friday, June 25, 2010

aludni, talán álmodni

1€/hora, na végre 10tességes internet. Persze nem a szállóban, hanem 1 kisboltban. Most fosok is, hogy majd skypeban váltanom kell jelszót :) Viszont a net gyorsabb, mint az eddigi 4*-os szállodákban...
Mert azóta az én jelszavammal probál bemenni. Beszoposz :)
Na, itt vagyunk Granadában, amit a Natural Born Killers szerint elöntött a szar. Hát, az Alhambra valami nagyon nem éri meg a 12€-t. Plusz bent még van egy muzeum, ahova külön kérnek 1.5 €-t, ami nagyon csak lehúzásról szól. Semmit venni majdnem ingyen... na ja, biznic.

Viszont találtam egy olyan helyet, ahol nagyon fincsit ettünk. Laci látott buzikat csókolózni, meg leszbikusokat is. Ki mire figyel oda... :)

Rengeteg macska mászkál minden felé, óvatosak, de nyugisak.

Az elözö szálló, ahol a kanadai picsák voltak, nagyon jó lett volna, ha nem azok a balfasz csajok vannak ott személyzetnek. A mostaniban meg hajnal 2-kor kellett lemennem, hogy az ujságolvasó és cigizö éjjszakai recepciósnak szóljak, hogy halkítsa már le a tévéjét (eleinte azt hittem a bárban üvölt valami).

Jaj, most jövök rá, hogy ide feldughatom a gépeket, kamerákat...!!

...

nem, mégsem olyan jó a helyzet. Kezdem érteni, miért nem szeretik egyesek a számítógépeket :) mert belefutnak egy szarul megírt rendszerbe, és azt hiszik, mind ilyen. A mac sikere végül is csak annyi, hogy emészthetö adagokbanadja azt, ami publikuszan 100 éve elérhetö. Ha értessz hozzá, nem nagy ügy, ha meg nem, akkor szopás. Nem a töltötoll szar, hanem tudni kell megfelelöen tartani. Blame the victim :) Na mindegy, 100 év ide vagy oda, de ez meg fog oldódni.

Viszatérve a kanadai picsákra: az elsö berakott a terasz melletti szobába, ami mellett hajnal 1-ig 23 spanyol kopogott a cipöjével, de aztán csend lett. A szemeim persze bedagadtak. Másnap meg keltünk, mert mentünk Rondába, ami nagyon szép. Odafele szar volt, mert beláthatatlan ramaty úton 40-es tábla mellett mentem lyukas gumival 1 órát, bár az utolsó 15 perc nagyon bomba volt. Belátható, nagyon jó út, 130 egyenesben, 4-esben, utána fék csúszáshatárig, erösen nézés, hogy ezt a kanyart most benéztem-e, vagy nem... végül is itt vagyok :) bár volt olyan pillanat, hogy éreztem, itt most ha lerepülök, akkor tudom, hogy mit basztam el.
Visszafele kurva jó úton jöttünk, nagyon kopott a gumi széle, 3-asban 120-al elöztem a felezön haladó ezüstszürke faszkalapot, aki vegánykodott a hülye haverjainak, és kapaszkodtak meg dülöngéltek a kanyarban. Meg összefutottunk egy hazabusával a benzinkútnál, épp mondom neki, hogy faja motorja van, erre nézem, hogy magyar a rendszám. Besarás. Persze vendéglátós. Felvetödött utána, hogy biztos strici, de szerintem simán lehet összehúzni most 3 millát spanyolban vendéglátózással.

Közben megkapartam a kamerát, és majd lesz hegyi felvétel, remélem.

No comments:

Post a Comment