Friday, June 18, 2010

Cordoba 200 lyuro

Szóval az van, hogy egy 200 euros szobában vagyok, kb 60 €-ért. Sok szoba van a hotelben, de kevés néz a medencére. Na az enyém is ilyen. Mondjuk egyedül fele olyan jó, de most igy alakult.
Ma megnéztük a mecsetet meg a vizimalmot.
A malomban nem volt kerék, viszont a mecsetben meg volt egy bazi nagy templom. Röhögtem egy sort ezen a bálványimádaton, ami itt megy, mivel a mecsetböl úgy próbálták kihajtani a muszlim hangulatot, hogy minden lehetséges falra raktak egy 'szentképet'. Hát erröl annyit, hogy ha van/volt/lesz egy Jézus nevü faszik, akkor itt nagy borogatást meg verekedést fog rendezni.

Barnultam a medencénél még egy sort, meg jókat beszélgettünk, sztorizgattunk. Már nem haldokolnak a kislábujjaim, viszont ma olyan pincérnöt kaptunk, hogy beszarás. Nem tudatosult benne, hogy azért ülünk az asztalnál, mert szeretnénk fogyasztani, vagy mi, aztán mikor bementünk rendelni, elénk állt, gyorsan felvette a rendelést, hozott sört (szertem az 1 euros sört (másik helyen annyiért ment) itt drágán adják (1.30-ért volt az árlapon), és 2.50-et fizettünk érte :) Ez van. Habla Español? No? Akkor csöcs. Bár lehet, hogy ez a pohár itt korsónak számít, de így esett. Mivel a narancslé kifogástalan volt, rendeltünk volna még, de a pincérnö nem került elö. Bementem, látom nagyon elfoglalt, telefonál. Na jó, akkor mutogatok, a pultosnak, hogy rendelnék még... nem tudom, veszi-e a lapot, hogy kéne még egy kör... várunk... ééééés megjön a számla. :D Na jó, 2.50€ a sör, szóval megúszom 25 fekvötámaszból (minden elköltött euro után köteles vagyok csinálni 10 fekvötámaszt. Kegyetlen szabály, de segít, hogy ne változzam röfivé :)

No comments:

Post a Comment