Monday, July 12, 2010

a képek 2

A bűn üldözői amúgy mikor nem kis robogóval kolbászolnak, akkor ilyen nagymocival tolják a kilométereket hátrafelé. Ami fura, hogy egy ilyen moci dobozaiban gyakorlatilag egy kis iroda van, ahol az officer tud intézkedni :)
Nem nagy dolog, csak gondoltam jó, ha van egy kép arról, hogy nem csak robogóznak a spanyol rendőrök.

A graffiti ott is nagyon megy, lesz még több is. A felirat egyébként azt tisztázza, hogy nem kéne idegraffitizni vaze. Nyilván ha valaki fehérre meszel egy téglafalat, mert szerinte az úgy jó, akkor szembesülnie kell azzal, hogy ami az egyiknek üres fal, az a másiknak csak vászon.
Mondjuk taggelni szerintem béna dolog.

Hogy triviális legyen, hogy a spanyol-magyar egy jó barát, együtt ???, issza borát (jaja, a lengyelek is, stb) legyen itt ez a kép, ahol látható, hogy miért jobb a bálnamercinél a városi kis autó. Mert kettő is elfér ott szabálytalanul, ahol egy bálnamerci férne csak el (szabálytalanul). A két autó közti 1 cm-es rés csak optikai csalódás, a mért érték 9 mm volt.


A nagyi-parkolón megint behaltam, mert hát ugye a kapitalizmusban amire van igény és pénz...
Szóval hogy a nagyik ne nyomuljanak be a boltba ilyen guri-kocsikkal, csináltak nekik értékmegőrzőt meg parkolót. Ez egy átlagos ABC (asszem tesco márkanevű).

A csomagmegőrző amúgy 50 cent és visszaadja a pénzt... legalábbis ahol én voltam.

Íme a 100 éves tornacipő, ami nyilván könnyű mint a szellő, de amúgy simán kinyiffant. Nem most, idővel. De itt már nagyon halott. Az első cipőboltban akartam venni egy csájníz tornacipőt, de 70 euró volt, ami egy vicc. 15 perc múlva egy mellékutcában találtam 10 euróért. Most is az van rajtam, a kislábújjam hozzáidomult. /happy :)

Ez itt az. Az ásványtani múzeum. Ingyé. Nagyon faja. Madridban van. Telis tele van 4 emeletnyi cuccal. Beszarás. A fénykép képtelen visszaadni a szineket.

Klikk a képekre, hogy a képek meg legyen klikkolva.

No comments:

Post a Comment