Friday, September 4, 2009

Nemzetközi robot világ napok

Vannak napok, amikor semmit nem írok. Néha ezek sorban vannak, akár 7-8 is belőlük. Ez nem azért van, mert nem akarok, vagy lusta vagyok, vagy nincs netem....

Nem.

Ezek a nemzetközi robot világapok, amikor egész nap heggesztek, tolom az ívet bele a kódba, és az ívfénytől barnára dagad a szemem. Nem, nem a wow-tól, hanem a nemzetközi robot világnapoktól.
Honnan lehet őket felismerni? Hát onnan, hogy ma is csak spam-et meg 'build failed' levelet kaptam.
Azok kedvéért, akiket emberként és nem informatikus/programozó/számítástechnikus/kocka formájában tartanak számon: a 'build failed' az rossz, érteeeeem?

A napokban kaptam egy iwiw meghívót. Felmásztam. Tudomásul vettem, hogy egy azaz egy kapcsolatom lesz, és ezt így is véstem be. Keresgettem az ismerősök között, de senki nem ismerős. Keep a low profile. Pont, mint a kerekem. Annyira low profile most már a mocin a gumi, hogy nincs meg a 2 miliméter, szóval csere. Erről jut eszembe, hogy a full-gas is baszott visszaírni az email-re. Ne ez az, amikor azt mondom, hogy elméletileg válság van, gyakorlatilag ez nem tudni, hogy kit érint. Igen, nekem is van 2 olyan barátom, akit elküldtek, de a gazdaságon más érezhető hatása nincs. Árak ugyanott, semmi kedvezmény. Néztem az új mocikat, de az euro árfolyam, semmi nem hatja meg őket. Lehet, hogy át kéne költözni egy iparilag fejlett nagyhatalomba, ahol a válság első jelére a hiretelen eladhatatlang gépeket fél áron elpasszolják?

Emlékszem anno körbement egy kép, hogy valami árvíz feltöltötte a skoda egyik telepét, és hát a fábiákban állt a szutyok, derékig. A másik hír, hogy egyre több közúti veszélyeztetést követnek el fábiával. Nem, nincs összefüggés. De részemről se megerősíteni, se megcáfolni nem tudom a dolgot.

Szóval röviden: boldog nemzetközi robot világnapokat mindenkinek.


ui.: miközben havercsaj férje sclerosis multiplexel közd (velem kábé egy korú) és megyek bőrrák szűrésre. Nincs para ezen az oldalon, de a cég volt olyan ruzvelt, hogy szervezett ilyent, én meg ugye...

Amúgy ez a rákos kép nagyon faja, és előre mutató, mert ... a többit itt..

No comments:

Post a Comment