Thursday, January 29, 2009

akinek sikerült az élet

Hát ja. http://chili.myphotoalbum.com/albums.php
A Csilláknak úgy általában sikerülni szokott az élet (ha egyszer lesz lányom, tuti Csillának fogom hívni, amolyan kínai módon, idecsalva a jó szerencsét, hogy vigyázzon rá). Nyilván Ausztráliában sincs kolbászból a tejfel, de azért azt tudjuk, hogy a jó minőségű motorosruhát vagy tehénkéből (mú mú) vagy kengurucskából (müff müff) csinálják.
Miközben dalolászva lődözik a rágcsálókat, az ozzyk ilyen béna helyeken lógnak.
Ha nem lennék ekkora paramalac, már eladtam volna minednem és én is ott lógnék az örök nyárban, boldogságban és a túlfizetett állásomba is csak vidámságilag járnék be, tejfölös kolbászt fogyasztani, sok sajttal.



Persze világválságosság idején nem olyan könnyű a váltás (http://runningfree.freeblog.hu/) és hát a kényelem lustaságot (és emiatt fekélyeket) szül, de mióta használom a "szappan"-t, azóta egyre inkább azt gondolom, hogy Kondor elvtárs még mindíg jobban járt Angliával élettanilag, mint én azzal, hogy az elmúlt év legmozgalmasabb és emlékezetessebb élményének a lvl 70 raidet tartom Thunderbluff ellen. Hozzáteszem, hogy körbemotoroztam fél Európát, voltam Párizsban, volt balesetem, könyékig vagyok a elmúlt 50 év legizgalmasabb pénzmozgásainak... de akkor is. Level 70-en megcsinálni azt, amit lvl 80-ra tuningoltak, szombat hajnal 4-kor... na az az igazi élet. Fikázni lehet, aki meg részt vesz benne, az tudja, hogy mennyivel élőbb, mint bármi más (a ventrillo - hangkonferencia cucc - szerveren csak élő emberek vannak, és két 40 fős raid együttműködése (plusz egy másik raid megsegítése) igazán nagy élmény).



Ezt meg egy az egyben idézem Vagabond blogjából, mert ezt midenki megérdemel egy boldog pillanatot ma:


A tegnapi nap első nagy mosolya akkor érkezett meg hozzám, amikor a fenti mondat elhangzott a villamoson. Nem csak én lettem jókedvű - a villamos hirtelen mosolygó arcokkal lett tele.

A másik alkalom, amikor hangosan felnevettem, szintén a villamoshoz kapcsolódik. Diával beszélgettem az ovi után:
- Mivel jöttél értem az oviba, apukám?
- Na, szerinted mivel?
- Autóval?
- Nem.
- Gyalog?
- Nem.
- Akkor mivel?
- Mivel szoktunk az oviba menni? Nagy, sárga..
- Zsiráffal?

No comments:

Post a Comment