Tuesday, November 4, 2008

közlekedés, tűz

Semmi izgalmas nem volt. A múlt hétne egy biciklis kezdett el követni egy másikat, aki zenét hallgatot és körül se nézett. Az ilyeneket én nagyon szemel kísérem, nem is lett baj.

Ma reggel megint volt egy tűzriadó. Sajnos késtem, így csak a végére értem be a céghez.

Na és tegnap kezeltek egy gyökeret. Két injekciót kaptam, mert amikor a fúró elkezdte gyűrni az ideget, felszisszentem. Most jön a harc az egészségbiztosítóval...


A legrosszabb a fogmorcosnál az unalom. Mit szokott az ember csinálni közben? Mégegyszer: nem tudom a doki nő melleit nézni, mert nem nő a fogorvosom. A világegyetem és minden nagy kérdésére a válasz 42. So was?

1 comment:

  1. válts fogorvost. lehetőség szerint egy olyanra akinek nézhetet a melleit. vagy az aszisztenséét.

    ReplyDelete