Friday, March 19, 2010

keresek


Pf, hát ja. Keresek. Mit is?
  1. a haver eladja a lakását, úgyhogy keresek valakit, aki megveszi. 66nm, Korvin mozihoz közel.
  2. Dínót mindjárt telefonon, hogy kiderítsem, hétvégén hol lehet salsázni. Be kell pótolni a lemaradást
  3. vezetékeket. Akarok építeni egy kisnyomású hidraulikus rendszert, de lehet, hogy anyaghiány miatt teljesen más vezérléssel kell megoldanom az elektronikus bárányomat. :( Egyszerűen ebben a szar országban nem lehet kapni kis átmérőjű folyadék vagy levegő szállító csöveket. Szívószálakból mégsem kéne megépíteni... vagy mégis? Azt legalább kapni. Egyszerűbb egy iszákos partit összerakni, mint egy robot prototípust, ez itt a baj.
  4. az erőt, hogy kivasaljam az ingeket.
  5. a módot, hogy behozzam a lemaradást a munkámban. A napi egy defekt helyett 3 napig csináltam egy szar regexp-es cuccot, mert amatőrök rakták össze, és megint én heggesztem, nagy feszültséggel, védőszemüveg nélkül.
Mindegy, adót is be kell vallani, spanyolba is kell készülni, át kéne gondolni az életemet és nem kéne eladni több halálpálcát.

2 comments:

  1. A csövekhez. Bár műszaki vér folyik az ereidben mégsem látom sehol leírva mekkora a belső átmérő amire szükséged lenne. Én a mondim ablakmosójához egy akvárium-levegőztető csövet vettem, mert mást nem lehetett hozzá kapni. Annak a belső átmérője 3-4 mm. Kisállat kereskedésben lehet nagyobb a választék. A másik ami még eszembe jutott az a zsugorcső. Feltéve, ha nem melegvérű nyulat akarsz :P Annak még megvan az az előnye is, hogy a végeken melegítéssel lehet rögzíteni.

    ReplyDelete
  2. Tudtam, hogy rád lehet számítani. Kurva jó ötlet a kisállatkereskedés.
    Modell boltokban kéne még megnézni, de igazából abbl is higult a kínálat, mert van ahol csak lego készterméket árulnak, meg ilyeneket. :S

    ReplyDelete