Tuesday, January 5, 2010

tánci tánci

francba, nem vagyok túl jól, megint passzolok a táncon, pedig tökre kéne menni :(
Nincs ez így jól, remélem jövő hétre rendbe jövök, és be tudom pótolni az elmaradást (majd' egy hónap).

Amúgy nincs semmi, egy hónap szabi alatt felhúztam a druidomat 80-ra :) meg átálltam ausztrál időszámításra, ma meg aludtam vagy 3 órát, mert azt álmodtam, hogy valaki azt mondta, hogy oroszországban nem tanácsos utcáról virágot lopni mert ott nagyon komolyan veszik, de én vettem egy csokrot árusnál, aztán direkt kipróbáltam, hogy mi van, de egyből elkapott valami civilruhás fazon, és amikor ott próbáltam kimagyarázni magam az utcán a cuccomat leraktam valahova, és egy arra járó csajszi nézegette, hogy ellopja (szerintem a magát rendőrnek kiadó faszi csaja volt). Na erre 3 óra alvás után jól felébredtem, és nem is tudtam visszaaludni. 8-kor elmentem a tesco-ba, és 10-re értem be a céghez, mert a villamos meg csak nem jött... lehetne már nyár, hogy végre újra szakíthassak magyarország legviccessebb cégével, a béka V-vel (Rambo 3, Breki 5) :)

No comments:

Post a Comment