Monday, January 18, 2010

azért a víz az úr


Vajon mire jó a politikai hatalom, ha képtelen megváltoztatni a fizika egyszerű törvényeit? Biztos én gondolom rosszul, hogy a rendőrség úgy gondolja, hogy a pénzbüntetésnek van visszatartó ereje. Persze ha van egy csepp hatalmad meg némi pénzed, akkor elszarhatod a dolgot, hiszen a rendőr is csak ember, és mégse fogja feljelenteni a sofőrt, ha mondjuk pénzt talál a forgalmiban, vagy ha pártigazolványt lát. Ha korrupt akkor azért, ha meg odadugják az orra alá az igazolványt, akkor úgyis csak papírmunka (ettől még meg kéne csinálni), viszont lehet, hogy baszogatni fogják érte (velejéig romlott rendőri hierarchia...).

De tökmindegy, persze nem úgy van, ahogy mondom. Elég annyit mondani, hogy ha valaki annyira okos, hogy a közlekedési viszonyokra nyomjon egy ignore-t, és nyálkás szar út ide vagy oda, megy annyival, ahol már képtelen biztonságosan vezetni. Soha nem értettem a szemözti sávot. Oda csak akkor mennék át, ha a tűzokádó bazmeg jön az én szávomba szembe, oszt még rükvercre sincs időm, hogy elmeneküljek (nem mintha nem mentem volna tankcsapdásan még soha életemben).
Mondjuk ha akkora bunkó lennék, amekkora vagyok, akkor azt mondanám...

Rossz példa ragadós

Azt azért jó tudni, hogy a közvetlen környezetemben is vanank olyanok, mint jómagam, akiknek rendes őrangyala van. :) Szerintem az őrangyalaink időnként összeülnek sörözni, és elmesélik egymásnak, hogy már megint mit csinált ez az állat, és irigykedve gondolnak azokra az őrangyalokra, akiknek már fölmondtak (ezeket az őrangyalokat listázza a lánglovagok.hu, ahonnan a képek is valók ^_^ ) Úgyhogy előre szólok, hogy nem megyek temetésre, és az azonosításra is csak akkor, ha a család nem hajlandó. Úgyhogy lécci figyeljetek oda.

No comments:

Post a Comment