Tuesday, January 19, 2010

L van a gyerek, ha jáccccik

torchlight
x-com sorozat
mass-efect
wow

ja, most elkezdtem játszani :)
A wow-ot egy picirit unom, merthgy a fasz akar rabszolgálni, grindelni, csak hogy tartsa a lépést, és tudjon játszani holnap is. Egyszerűen nem kapcsol ki, hanem kifáraszt. Szeretem csinálni, de tényleg bosszantó, hogy nem értem vana  játék, hanem én élek a játékért. Na leszarni.
Torchlight egy aranyos 1az1ben diabló klón, annyira, hogy akik azt írták, azok egy része írta ezt. Ugyanaz, kisebb labirintusokkal, steampunk beütéssel, és ahogy elnézem szarrá lehet moddolni. Nincs multiplaer, de tervezgetik, hogy mmo lesz (ja, persze, ha elég sokan veszik meg $15-ért, akkor talán lesz befektető. egyszer, naja :) Mondjuk talán ez az első játék, ahol a trailer nem győzött meg, de megnéztem a játszható demót (ami maga a full játék), és mivel megtetszett, megvettem. Tökre meglepett, hogy nem töltött le semmit, csak lehetett tovább játszani. 1 CD (850 mega), szóval nem nagy, meg állitólag 10-20 óra játékidő, és random ami csak lehet, de ha tényleg megtalálom az editort, akkor egész szép dolgokat lehet majd benne csinálni... ha meg hozzátolják a multiplayert vagy mmo módban, akkor megy a wow szünetre :)

Az x-com sorozat annyira lekötött annó, hogy save-game editort írtam hozzá, ha jól emlékszem pascalban. Pénz, karaktertulajdonságok, ilyesmi. Jó móka volt. Persze az utóbb megjelent interceptor vagy melyik.. 3d-s szar nem mérhető az eredetihez, de ez már csak ilyen bussiness.

A mass effectről csak azt tudom hogy valami 4 giga, és még rá se néztem. Na work-work, és meglátjuk, este eljutok-e salsázni.

No comments:

Post a Comment