Wednesday, June 25, 2008

szallast kell foglalni

Legkozelebb foglalok szallast, mert ez igy szopas :)
Talaltam egyet, meg a lafayette-ben a joarcok toltottek a gps-t
A szaros hotel lancban senki (nem ebben) nem beszelt angolul, pedig hivtam vagy 20-at.
Szoval hagyom ezt a szar orszagot, es megyek Amsterdamba. Ha nem Parizs, akkor motorostura Europaba.
Persze fosok, mert nem sokat aludtam Nurnbergben, es cigit is vettem... Ha az Issy Les Moulineaux bejon, maradok egy napot.
Az is gaz, hogy a hotels.com elfelejt dolgokat, es mindig bestsellerre rendez (az eurora valtas resetelte a combot, majd szolni kell az arcoknak, hogy pleze fix).
Sajna fotokat nem tudok feltolteni es a hulye kartyaimmal meg foglalni se tudok szallast. Meg a francis billentyuzeten a Q es az A fel van cserelve, hehehe. Anyatok :) azt.

Nemeteknel jobban szerettem, szoval Amsterdam utan Brema, vagy Berlin jon. Utana Praga, vagy mittudomen.

A legjobb a Parizsi fogalom. Itt a motorosok nagyon elvannak. Foleg a robogok. Mennek a savok kozott (mindenki ad helyet, nincs gecizes), mint allat. Lattam biciglis rendoroket, akik kiszedtek a forgalom kozepen egy SUV-ot, es ott a helyszinene buntettek.

5 minutes. Szoval indulok az Issy-be aludni. Remelem megtallalom a GPS-el hamar. Na maps.

csaooo

No comments:

Post a Comment