Thursday, June 26, 2008

Antwerpen, Amsterdam

Nya, atmentem Beneluxiába. Nem rossz hely, sokkal élhetobb, mint Parizs. Na, nem babralok az ekezetekkel, mert csak 15 percem van, igaz az ingyen :)
Meg vettem egy uccsit, ami 2.5 EUR lesz.
Antwerpen szep, es Amsterdam meg szebb. Igaz egy olyan helyen voltam, ahol a pincercsajok nem nagyon ertek ra a vendegre, 10 perc utan felalltam a teraszrol, bementem fizetni...
Szoval van Antwerpenben 3 napom (szerda este, csutortok es pentek) utana meg megyek (szinten Etap hotellbe) vissza Parizsba.
Parizsban egy vánnyadt macsekot lattam, eleg rossz borben volt szegeny. Itt egyet se. A kafeshopot megneztem kivulrol, egy jo fej szoszi magyarazta, hogy nyugodtan vegyek egy szorolapot, es - bar mondtam, hogy emiatt lehet hogy atkutatnak - vegul is meggyozott.
Az utak amugy franciaorszagban nem rosszak, csak a 130-at nem mertem atlepni, amit amugy senki sem. Parizsban kulonosen. A helyi sracok mondtak is, hogy vigyazzak, mert ha villan az automatikus traffipax, mar keso.

"Parizs szaaaar..." (Rachel apja)

Ez amugy kicsit igaz. Miutan angolul a 20+ recepcios a Kryad hotelekben nem beszel, igy az egesz kornyeken nem talaltam szallast, de ezt mar irtam. Amugy jo kis varos, megyek mindjart vissza..

Antwerpen

Majd veszek csokit, de csak holnap. Fulieknek es haza biztos kuldok.

Amsterdam

Csatornak mindenutt. Az, hogy a mocit a csatorna mellett parkoltam le, nem jelent semmit, mert mindenhol csatorna van. Zsufibb, mint Antwerpen, de meg mindig elheto. Mondjuk csak szendvicsezot talaltam, rendes ettermet nem. A szendvics fincsi volt.

Szerintem nem sokkal dragabb itt, mint pesten.
Lassan mennem kell, a fenykepeket majd berakom a postba kesobb. Amugy szerintem tilsban parkolok. Ez egy jo hotel, ahonnan irok, csatornaparton van, bar a 160 UER egy kicsit draga lenne :)
Lehetne 10 EUR-ert meg internet, de nem internetezni jöttem :p

Ja, es a török-német negyeddöntö állati volt. Nagy német taktika, és ügyes kivitelezes, sok müeséssel... :) tv-n neztem, mert otthon maradtam pihizni. Viszont az osztrakok idonkent megszakitottak az adast, merthogy vihar volt... bahh.... :)

No comments:

Post a Comment