Friday, June 27, 2008

russia

Tegnap voltam Antwerpenben. Nem volt rossz. Este bementem a kozeli kocsmaba. Na, most meg attalitottam a billentyuzetet angolra, mert jobban gepelek vakon, mint belgaul.
30 perc internet 0.75 cent. A 10 eroshoz kepest meg ezzel a billentyuzettel is megeri :)

Szoval lementem a kocsmaba, ahol tisztesseges sort adtak, es az orosz-spanyol meccset. A szomszed asztalnal volt par srac, oroszok. Na, gondoltam akkor el is dolt, kinek szurkolok. Dumalni kezdtunk, soroztunk. Kozben az orosz csapatot rongya alaztak a spanyolok. Na persze atmentunk egy masik barba. Ott mar a tulaj is orosz volt, meg a csapos csaj is. Ittunk, dumaltunk. A szomszed asztalhoz megjott egy masik orosz tarsasag. Volt koztuk egy japo srac, akirol kiderult, hogy valami tagkoztarsasagbol valo, gruz, vagy hasonlo. A ket asztal keveredett, dumalt ez-azzal, par sort mar feldontottek az asztalon, de semmi komoly. Bocsanatot kertek a pincernotol, asztaltorles, megy tovabb minden. Aztan a mi asztalunktol az egyik arc (tipikus szlav arc, mellekeen) beszolt a japo sracnak valamit, fogalmam sincs mit, erre ketten nekiugrottak utottek-vertek, megrugdosták. A masik asztal elment, a mieink osszeszedtek az arcot. Persze a bartulaj orjongott, a ruszki pincerno is ott duhongott...
Na, irany haza. Lassan ment, mer a megvert srac robogoval volt. Reszegen, osszeverve. Stephan (az arc, aki tudott angolul, de o is orosz - pontosabban mindenki ukran volt) meg jol lecseszte, hogy mi a francnak szolt be.
A sracok elkisertek a szallashoz (hogy el ne tevedjek) es persze megneztek a mocit. A megvert sracnak (aki a robogoval jott), rendberaktam a napjat. Bogette a mocit vagy egy percig, hajnal negykor.
Vigyorgott. Remelem, ma mar rendbejott, bar az arca fel lesz dagadva, mintallat.

Most meg jarom Antwerpent, talaltam csokiboltot,. kereem a postat. A kajaldak 2-kor bezarnak, es csak este nyitnak ki.... csöcs.. akarom mondani csúcs...

Na, megyek a postara.

No comments:

Post a Comment