Monday, June 23, 2008

Nurnberg

mindenkit utalok, mert senki nem online, en meg itt vagyok Numbergben 1edul, egy szar billentyuzettel. es meg az USB-t se tudom hasznalni. mert nagyon le van tiltva.

20 perc 10 euro indternetszeruseg.
A Hilton olyan, amilyen szokott lenni, korrekt, de semmi szta'ros extra :)
elvagyok. Apolgatom a mocit, es rajottem, hogy egy polot hoztam mindosszesen. Most kicsit vizes, ami nem tul viccess. Tok fura ugy irni, hogy kozben nem arra pereg az EUR szamlalo, hogy mennyit keresek ma, hanem hogy mennyi maradt. Eskuszom, mintha ujsagiro lennek es peregnenek a masodpercek a deadline-ig. Postolok, majd bovitem, nehogy besuljon a post :)

Passunal ebedeltem wurstotot, zoldporsoval, es gombaszosszal. Majd postolom a kepet. Az arak nincsenek elszallva, bar a szallas eddig 192 uro, amibol 50 visszajon ha nem rugdosom a minibar-t.

hihihi, mit irjak 3 EUR-ert?? :)
A moci birja, az izuleteim birjak, a vizhaztartasom meg atment faggyumirigy mosasba. 32 fokban b'o'rjakoban nem tul viccess volt az ut, de azert kibirhato. Ha hamarabb indulok... 11-kor gordultem ki Gyorbol, mert zoldkartya, meg biztositas... Vegulis penzkidobas, de mivel Annanak van agya, en hiszek neki, es vettem biztos irtasi koszvenyt.

Na, a gep mar fegyeget, hogy 5 perc mulva irgum burgum (msn-rol ledobal persze)...

A GPS nagyon bejott. Egesz nap kitartott, de persze nem ment folyamatosan. A terkep fair, de helyenkent pontatlan. 25K huf-ert tobbet vartam. Viszont navigalni viccess..

Megyek, megkeresem a jegcsinalo automatat a folyoson. Ha lenne csajom meg pezsgo...

Na popup pattog, hogy 3 perc, adios... Vagy inkabb vaia con dios? ;)

No comments:

Post a Comment