Monday, October 20, 2008

Próbáljatok csak megállítani.

Nyihahaha, van, aki nem olyan szerencsés a családjával, mint én.
Sréc (vagy csaj?) irja a blogján:

Azt hiszem, a szüleim kicsit csalódottak voltak, amikor azt mondtam, hogy nem hiszek Istenben, na de hogy ateista vagyok, az egészen más.
Anyám, amikor először felhívott, leginkább csak sikoltozott. "Ateista? ATEISTA?" Aztán apám hívott, és azt mondta: "Elárultad a családodat, az iskoládat, a városodat." Mintha titkokat adtam volna át az oroszoknak. Mindketten azt mondták, többé nem állnak szóba velem. Apám közölte: "A temetésemre sem akarom, hogy eljöjj." Miután letettem a kagylót arra gondoltam: "Próbáljatok csak megállítani."


Nagyon aranyos :) Hát ja, jóbb lesz tudomásul venni, hogy egy vallásos embert előjogok illetnek meg, míg egy nem vallásost tipikusan támadásoknak tesznek ki. Igazságtalan? Az élet már csak ilyen. Az emberek motivációjában az igazságosság a legritkábban kap szerepet, és gyakran akkor is csak annyira, hogy ezt nem lehet megtenni, mert nem szeretném, ha velem megtennék. Ha az ember úgy érzi, hogy ő nem lehet adott esemény áldozata, leszarja.

Only humans...

No comments:

Post a Comment