Monday, May 11, 2009

Kedves UPC/Thelia

Na, eljött a perc, amit minden warezoló/torrentes előre tudott.
A Thelia (egyik EU gerinchálózat) csinált valamit, szerintem valami SPI (Stateful Packet Inspection) cucc lesz. Ahogy innen látszik az van, hogy amikor valami történik a wow-ban, vagy egyszerűen eltelik X idő, akkor a játék megáll 1-10 másodpecre, aztán vagy tovább megy, vagy nem. Mintha valamelyik packeteket/socketeket tiltanák egy idő után. A battlegroundok vége, amikor meghalok, azok gondolom újfajta packeteket külednek, vagy várnak, amiket nem hoz át a net. A játék szarrá fagy, nem lehet questelni, mert a mobok megölnek, a bg-n meg nem kapom meg a csata végén a jutalmat, mert ahogy vége a csatának, eldob a szerver, mikor visszaloginolok, akkor meg ott vagyok a csatamezőn egyedül (vagy a többi UPC-s-el) és nyilván a győzelem után jöttem be, nem jár a jutalom...

Mondjuk lehetne annyi eszem, hogy akkor szépen log off, oszt ki a mezőre csajozni... :) de aztán felraktam a GTA-SA-t és singleplayerben játszottam tovább. Hahhh. Kéne valami társasági élet, vagy albit nézni, vagy valami.

Akinek nem UPC-je van, mondhatna valamit, hogy neki is vannak-e szakadásai....

Jelezték haverok, hogy a torrent persze megy... Na ja. Peerguardian, encrypted kapcsolat... azt nem lehet szűrni, szóval bassza meg a Thelia és az UPC.

Annyira felbasztam az agyam, hogy betelefonáltam az UPC supportnak. 10 percet molyoltam a menüben (TUDOM, hogy melyik gombokat kell nyomni, de amig meg nem hallgatod a reklámjukat NEM mehetsz tovább). Nyilván jól lebasztam a trollt a vonal túloldalán, de ezzel semmi bajom nincs. SENKINEK nem kéne vállalni az UPC support telefonos szolgálatot semmi pénzért, és akkor kénytelenek lennének megfontoltabb döntéseket hozni, meg szolgáltatni. Aki ottani telefonos supportra vállalkozik, az a sátánt szolgálja, lehetne okosabb és mehetne normális helyre is dolgozni...

:)

No comments:

Post a Comment