Tuesday, May 26, 2009

afenébe túl sok időm van

Az van, hogy megint buildelek. Commit (berakom a közösbe, amit írtam) előtt update (lehozom a legfrissebb verziót), az meg build (elkészítem az alkalmazást), újrateszt.

Közben motoros biztonsági videókat néztem. Meg megtaláltam a régi oldalamat :) 2007 februárjában vettem a mocit, most meg 2009 május (vagy mi) van. Két éves a motoros "rutin"-om. Ez csak annyit jelent, hogy jobban figyelek az állatokra, mint előtte. Ha barom lenne mindenki az utakon, az faja lenne, lehetne lövöldözni, de most a bunkó megbújik a 99% normális között. A rendőrség meg nem tart bunkóvadászatot. :(

Security okok miatt nem idézhetek a buildből, de az biztos, hogy viccess dolgokat irogat.

Azt meg elfelejtettem mondani, milyen szörnyűség történt a hétvégén. Trauma. (amúgy a rugóm meg 80-as lett, ő a negyedik diplomám wow-ból :)
Szóval ott vagyok a gyógyításra specializált holy paladinommal az arénában. 7 percig álltam egy helyben, miközben egy másik játékos folyamatosan csépelt. Aztán ugyanez mégegyszer. Nagyon szórakoztató volt :/ Kicsit olyan zzz zzzz, de azért lehet rá táncolni.
Lehet, hogy már írtam róla, de annyit ütik a fejem mostanában, hogy mindent elfelejtek. Multkor például elfelejtettem felébredni :/ Itt kellett lennem a cégnél este 10-ig, az is roppent viccess volt, de legalább tudtam dolgozni :)

No comments:

Post a Comment