Thursday, December 18, 2008

urvanyád

Bakker, senki ne mondja nekem, hogy a copy-paste egyszerű.
Nem az.
Most nem is arról beszélek, mikor agyasan alkalmazzáka copy-paste patternt, lemásolva valamit, ami aztán szép kövér bugokat fog okozni, vagy olyan jó india módszerrel lesz egy kutya2() függvény, ami 2 sorban különbözik az eredeti kutya()-tól, és hol ezt hívják, hol meg azt...

Neeemmm

Most arról beszélek, mikor a paste eltart 30-60 másodpercig, mert a dual core processzor nem hogy párhuzamosan nem tud semmit csinálni, de egy szekvenciális szövegszerkesztési művelet megfexi a gyomrát...

Nem hiszem el, hogy 20 év után még itt tart a technika. Nem értek hozzá, de itt azért komoly problémák vannak, és azt hiszem az első tíz űrháborút se fogjuk megnyerni.
Remélem a nem férgese csak kicsit fog kinyiffani.

Mert ha én lennék a világok harcának egyik generálisa, én nem darálnék be mindenkit. No vai.
Simán csak kinyírnám a tíz embert a bolygón, akik a jobb világon munkálkodnak, oszt visszanéznék egy hét sörözés után, hogy mit kell összeszedni a Földről...

Most sajnos gép restart lesz, mert a mai windows update utána srácok rájöttek, hogy a fix nem volt jó, és újabb hotfix jött az ie7-hez.

NAGYON remélem, hogy a fogorvosok teljesen más fajtól eredeztethetőek, mint az informatikusok. Nnnnnnnnnagyon...

2 comments:

  1. ezt ugatom lassan tiz eve, le se vagyok szarva. te se leszel :)

    sztem az tett be legjobban az ITnek, h 1-sok koklergeci elment szerinte "developernek", szerintem meg morcikaware programozonak se lenne jo, 2-"gyorsul a vilag" fasz duma ami valojaban arrol szol, h "termejje' geci amennyit en mondok mert en szartam a vilagot, nalam a penz, nalam a hatalom". emmeg oda vezet, h ma mar a QA nem Quality ASSURANCE, hanem "indication of quality", azaz nem biztositod a fasza minoseget, hanem jelzed a penzesgecinek, h milyen mertekben szar, o meg kiadja fostosan/bugosan mert meg tobb penz es piaci nyomas...

    ReplyDelete
  2. hát most mondjam azt, hogy én már akkor csalódtam a világban amikor rájöttem, hogy az oprendszert (máramennyire a picipuha ablakok annak tekinthető) azért csinálják igénytelenül sz*r erőforrásigényesnek, hogy meg lehetssen indokolni miért kell két mag egy prociba, és milért nem elég az OPERÁCIÓS rendszernek 1.5 GB RAM. Morki emlékszik még a Buza Tónira aki szerint (meg más hozzáértők szerint is) az operációs rendszer feladata a programok futatása, valamint az erőforrások kiosztása, és ezek felügyelete. Kérdem én erre mi a f*szért kell 1.5 gigaram?
    Nembaj, majd eccer erre is a feledés homálya borul, és lesznek még normális oprendszerek, amiket a majmok is elkezelnek majd.

    ReplyDelete