Wednesday, December 10, 2008

megy, mint a tank

Hát, kicsit agresszivan tankolok az bizti. Hivtak, hogy kéne menni (pont bent voltam napi questek után, hogy kicsit pátyolgassam a rondaságot). Tankolni Underbogot. Imádom.
Volt egy wipe, mert annyira siettem, hogy előrementem egy blogmanóra, de mikorra észbekaptam, berántottak egy csoportot, amit már nem tudtam megfogni. SS nem volt fent, mert a lock már fáradt volt. Ettől a malőrtől eltekintve minden simán ment, csak az második boss után szerver restart kezdődött, így sajna azt éppen befejeztük (valami pala plate esett).
A lock az első bossról kapott egy jó kis kesztyűt. Azt hiszem egyszer húztak le rólam valamit valami pyroblasttal :) na és egyszer ellinkeskedtem valamit, annak utána kellett mennem.
Meg volt egy húzás, amit okosan csináltam (^^) mert a patrol útvonaláról kellett elhozni egy nagyobb csoportot, és miután mind kapott az arcába, arrébb hoztam az egész bagázst, igy a patrol már elfért.

Tankolni mókás, pláne, ha dps alapú. Alig várom, hogy a healer pala is felnőjjön, mert akkor 3-an vagyunk mindenkinek lesz dps, healer és tank.

No comments:

Post a Comment