Thursday, February 21, 2008

Meghoztam életem talán legnagyobb döntését... áttalenteltem frostra

Meghoztam életem talán legnagyobb döntését... áttalenteltem frostra.

:) tudom, hogy ez azért szociálisan ütős mondat :)

pvp build (frost): 0/10/51
Ezt egy videoban láttam, és gondoltam kipbóbálom (arcane maniac voltam előtte, mert mindig a tempest regalia lebegett a szemem előtt) 15g retalent +10g a spellekre. Úgy érzem megérte, bár ha nem fogok tudni fagyasztani, akkor azért nem olyan erős. Mivel most Kara van és PVP ide ideális. Ha a raid bossok ellen nem megy, átállok a DPS buildre és kész.

DPS build: 30/0/30
A cél, hogy minél nagyobb dama-et kinyomjak és minél több 3 minute benne legyen.

cap80 damage build: 40/0/30
A DPS build következő változata. Meglátjuk, meglátjuk...

cap80 raid build: 52,0,19
T5-ben ezt fogom használni, mert biztos vagyok benne, hogy a levelcap előbb megy 80-ra, mint én full aldor set-be.

No comments:

Post a Comment