Tuesday, February 5, 2008

macskák

Az van, hogy a macskák mindenhol megélnek. Hát még akkor, ha jut nekik egy-egy törölköző. Vagy kettő. A képet egy közeli iskola kerítésénél csináltam, fel is ébredtek a cicák, de mondtam nekik, hogy haver vagyok, csak nyugi. Szerintem kandúrok, mert kövérek, erősek, és a téli bundájukon keresztül is látszik az, hogy erősek. Nem akkorák, mint a halász macska, az igaz...
Ma kaptam egy linket amiről kis nyomozás után kiderült, hogy ázsiai halász macskát ábrázol. Úgy látszik Ázsiában nem csak a tigris lubickol, hanem minden macskaféle. Rettentően tetszik, mert vagányul halászik, és ahogy szétrobbantja a csirkét, az külön poén. El tudom képzelni, mit játszott a tollakkal.
Kicsit bele kéne húzni az életbe, hogy tudjak én is ilyen macsekokat tartani (mondjuk úgy, hogy a faj megmentési program keretén belül egy bazi nagy erdős-kertes ingatlanomon van egy-két pár. Ha amolyan amcsi milliomos lennék, biztos, hogy védett állatoknak teremtenék életteret.
Persze, lehet, hogy idővel megoldódik a dolog, mert van már komoly DNA engineering, és persze ha sikerül időben összeszedni a géntérképet, akkor van esély, hogy 1000-1200 év múlva újra lesz ilyen fajta.

Azért ahhoz még sokat kell tudni a sejtekről és enzimekről. A lényeg a lényeg

No comments:

Post a Comment