Monday, April 20, 2009

bakker, ananász

Megy a para, mert nem tudom, hogy az ananász akkor most lesz-e nagyobb, vagy marad ilyen tesco méretű?
Végül is fajtánként eltér a mérete a termésnek (most ne menjünk bele abba, hogy a méret-e a lényeg... amúgy is a látvány nem hátrány, ahogy anno egyik havercsaj kifejtette :)
Aztán ott vana táp kérdése. Végül is van értelme a tápoldatanak, hiszen nem szabadföldön van, hanem műanyag cserépben.
Emberek közé továbbra se járok, inni meg nem iszom...


lehet hogy végtelen ciklusba kerültem :)


Kéne tervezni a nyarat, de az is lehet, hogy inkább egy faszányos lakást kéne venni, laborral meg műhellyel. eg akkora internet kábellel, mint az alkarom.
Mondjuk a wow úgy tűnik megjavult, mióta letiltottam a másik monitort. Meg felraktam a directx-et. Persze half-life alatt semmi bajom nem volt, sőt 3.1 előtt se, legalábbis ahogy én emlékszem. Nincs semmi bajom azzal, hogy egész nyáron wowoznék, mert van olyan unalmas, mint bármi más. Igazából egy csomó pénzt eltolhatnék arra, hogy kimotorozok valami országba, megnézem, hogy jé, ott is csontra ugyanaz, csak max ott én vagyok a turista.

Kéne találni egy külföldi állást, és kiköltözni valami jó, faszányos helyre. Ja, mondjuk ehhez járni is kéne az országokat... de legalább budát, hogy na, hol érdemes lakni...

No comments:

Post a Comment