Wednesday, February 11, 2009

Nya, ez is megvan

Eljött az a perc, mikor meglett az első győzelem arénában (mert olyan mélyre süllyedtünk, hogy itt már lehet nyerni).
Tisztességes csata volt (a második győzelemben egy afk rugó volt "ellenünk"). Rugó és DK (vagy mage, már nem is tudom). A rugó, szegény, belehalt a mérgezésekbe, ott terült el az undercity-s arénában, középen a kőnél. Sokat nézegettem, hogy miért sunnyogott el, talán kötözi magát? Utána Lac még szenvedett a másikkal, én meg kommenteztem, hogy nyomjon heal-t, meg ilyenek :)
Mivel nekem van a kevesebb HP-m, ezért én vagyok az elsődleges célpont.

Persze a lényeg a légyeg, nem 3am-kor, hanem 1am-kor volt reset, szóval pont 1 meccsel maradtunk el a 10-től :-/
Hiába, nem kell 11:30pm-kor kezdeni.

Sajnos a full epic hunterekkel nem lehet mit kezdeni. Az van, hogy aki raidel, az vigignyalta naxramast meg OS-t, fel van öltözve, kinyír mindenkit. A blizz erre azt írja, hogy majd ha mindenkinek van gear-je, akkor tovább tartanak a meccsek és akkor már nem lesz jó a raider gear...

Aha, és kb ki az, akinek előbb lesz meg a lila pvp gear?

na mindegy, kávé :)

3 comments:

  1. mkondor:

    ott baxod el, h xar a mentalitas. nekem anno volt olyan hetem, h 75 meccset toltunk le. addig kell nyomni amig bele nem jottok, latastol mikulasig, minden bukos utan helyzet analizalas, ez a szetap ellen mit csinaljunk/hogy csinaljuk, stb.

    imbulj megfele, aljadek kis ally!

    btw nem a 'kevesebb hp' szamit, jellemzoen azt kell utni aki gyogyit, ritkabban azt akit gyogyitanak, addig a healer meg birka/fear/csapda/antennasgeci/stb.

    megjegyzem anno mar olyan szinten voltunk furfangosak, h 3v3-ban es 5v5-ben a dps role kezdett el heal-elni (pala/samli), h ot fokuszalja ki a rut ellenseg, aztan amikor ez megvolt akkor kezdtuk el tolni a role-szetapot. jokat rohogtunk ilyenkor a nullara agyalason, az ellenseges legtobbszor megnyalja a furfangot

    ReplyDelete
  2. A kevesebb HP-nél elfelejtettem megírni, hogy két death knightról van szó :)

    De ez a fake healer dolog, ez csodálatos. Még akkor is jó a csali, ha a egyértelműen látszik, hogy kinek mekkora a mana poolja, mert az emberek buták, és ösztönösen beszopják. Persze a gnómok és a nyelfek is.

    ReplyDelete
  3. mkondor:
    nem csak a mana pool latszik, hanem vilagit a gear is - es megis a ket egykezest lobogtatora mennek ra a kard/healer-pajzs szetapos helyett. ilyen ez :)

    2 death knight: ugy ma' elvileg ertem, gyakorlatilag nem ismerem a class-t leven cap70-ig toltam csak. ha DK lehet support class is meg dps (pl. shadow pap vagy disc) akkor azoknal sem a hp poolra megyunk :P

    ReplyDelete