Wednesday, February 18, 2009

azt hiszem rasszista

Hírek mindíg vannak. Ez például ugye alkalmas a rasszizmus táplálására. Bár aki nem tartja magát rasszistának, annak is illene elgondolkodnia az érzelmein.

"Az adót a muszlimokkal szemben táplált előítéletek leküzdésére üzemeltették."

Az is lehet persze, hogy a helyzetet kihasználva valaki rasszista indíttatásból megölte a faszi feleségét. De az alapszitu az, hogy két ember ahelyett, hogy elhagynák egymást, mikor már nem jók együtt, kényszerek hatására bonyolult ritusokba kezdenek, aminek a vége ez, max időközben abbahagyják :( Az én előítéletes kis világomban megint csak a pénz vezet el ide. Valahogy az emberek még akkor is problémáznak a pénzen, mikor van. Mintha az igazságérzetük csak másokra vonatkozna és a maguk szemében meg a szálkát.

Persze ennek idegrendszeri alapjai vannak. Az ego értelmezése ugyan rugalmas az agyban (önfeláldozás)

KÁÁÁÁVÉÉÉ :)

utána: a reply all titkai.

Havercsaj írt megint egy ilyen "jaj, mesebeli kitalált szereplő vagyok, találkoztam valamivel az életben, elgondolkoztam, rámtörtek az érzelmek" történetet. Mivel soha nem bírta BCC-be pakolni a usereket (ez az egyik oka annak, hogy annyi spamot kapok), ezért amikor nyomtam egy reply-all-t nyilván mindenki megkapta a választ. Visszaírt az egyik kiscsaj...

"Lszi vegyel le a reply to all-rol, koszi"

ROLF. Persze visszamegyek, és leveszlek kisdrágám :) Eh, írtam neki, hogy győzze meg a feladót, hogy ne TO-ba pakoljon, de persze nem fogja. Minek ír valaki ilyen levelet egyátalán...

No comments:

Post a Comment