Wednesday, February 4, 2009

muv it

Na, lassan mozgok át egy másik projectre (és éhes vagyok, meg álmos, meg...) és közben azon töröm a fejem, amit olvastam (magyar, angol). Végül is az eddig is nyilvánvaló volt, hogy aki jobban néz ki, az könnyebben vált, mert vannak esélyei. Ez végül is hit kérdés, amit a visszajelzések erősítenek. A megdugnék mindenkit az egyik oldalon, a bármelyik pasit meg tudom magamnak szerezni a másikon (ezt a mondatot a szifilisz, a kankó és az aids is sponzorálta :)
"Toporzékolok a vágytól, megszerezni meg tudom,
toporzékolok a vágytól, megtartani nem tudom
" (Európa kiadó)



Más kérdés, hogy van egy treshold a népességben, amitől kezdve nem ez a domináns viselkedés. Az eloszlás nem lineáris, hanem exponenciális, legalábbis az esztétika tekintetében, tehát mis bada-bumm-bumm-bumm belép a terembe, mindenki más ragyogása elhalványodik. Hogy is van ez? A második az első a vesztesek között? Akkor a teremben a második legszebb nő azt gondolja, hogy engem már a legmacsóbb nem is fog megdugni? Pedig a legmacsóbb ugye megdugna mindenkit, akit lát, mert szó sincs monogám macsóról. Itt már inkább a kontrollról van szó, az erős konkurens átveheti az irányítást, ami bizonytalanságot hoz a helyzetbe.

Persze ez nem egy verseny, helyre, tétre, befutóra.

De ha elfogadjuk (márpedig miért ne) hogy bizonyos hormonok vonzóbb külsőt alakítanak ki és ezáltal (vagy ettől függetlenül??) hajlamosítanak a poligám kapcsolatra, akkor teljesen normális a plasztikai műtét. Az is csak egy (jellem) álcázási művelet. Biztonságérzetet hoz. Nem hallottam soha olyanról, hogy valaki azért csináltatta volna meg a melleit, hogy ezzel garantálja azt, hogy gyereket szülhessen, szóval a szaporodáscentrikus megközelítés egy kicsit eltévedtnek látszik számomra, manapság.

Na meg ott van a másik oldal, mikor valaki jól néz ki, de valami lelki sérülés miatt visszacsíp a mindenkit meg tudok szerezni aspektusból (leglábbis ideiglenesen). Egyszer volt egy ilyen barátnőm. Minden nagyon fura volt. Sajnos futó kapcsolatnak nevezném, soha nem értettem, hogy mit akar tőlem. Mikor megértettem, már késő volt. Írt egy mélyen érzelmes levelet, amire nem reagáltam. Igaz, hogy a hétvégén írta, berakta a mailboxomba (akkor még csak kezdődött az internet, az email-t 3 hete találták fel amerikában, szóval papír, toll, boríték...) a koliban. Hétfőn találkoztunk, semmi. Én elvoltam, mint a befőtt, de aznap se csináltunk semmit (és nem a szexre gondolok, hanem bármire, amitől párok a párok. Mittomén, óvszervásárlás a tescoban vagy mi... roppant zavaró tud lenni). Este valamiért megnéztem a mail boxomat a portán. Volt ott egy levél, amiben gyakorlatilag megírta, hogy istennő külseje ellenére miért nyuszi, miért kerül minden beszélgetést vagy bármi intimitást (már szellemi értelemben). Kb. ekkor értettem meg, hogy ha ennyire megsebesült, akkor a mai viselkedésem elég is volt neki, hogy vége legyen annak, amit el sem mert kezdeni. Így visszagondolva, macsó pasi lehettem:) (eltekintve az egyik mettszőfogamtól, ami a féktelen száguldozás miatt megsérült kiskoromban), hiszen mi másért tartott volna tőlem? Ha lelki sérüléseit ápolgatva egy nagyon megbízható pasit akar, akkor szerez egy mackót, akitől nem kell tartania.

Fura. Mintha az életnek nem is lennének más aspektusai.

Na és persze a fogak. (ami azt illeti a fluor vagy jó, vagy rossz.... nem hiszem, hogy a világ fekete vagy fehér). Volt már olyan, akinek ez elég volt ahhoz, hogy megmondja, hogy ő neki ez így nem okés. Inner beauty a faszom :-D
Mondjuk az előítéetekhez valahogy mindeni ragaszkodik. Én sem bírnék elviselni egy pudlis csajt, abban szinte biztos vagyok. Nem értem, hogyha az ember nem tarthat macskát, akkor minek próbálja egy sok mindenben hasonló, mégis más állattal pótolni.

Fura, mire meglett a post, már nem is vagyok éhes... lehet, hogy a cukros kávé hat?

Mindegy is, a fogaim nemsokára rendben, a tavasz jön menetrendszerint... csak az a kérdés, hogy 600 ccm hova fog elvinni. Talán ki kéne nézni valami szép kis vidéket.

No comments:

Post a Comment