Thursday, October 11, 2007

Vérbeli motoros levele....

Tisztelt Szerkesztőseg!

Meg sohasem irtam önöknek, de most vegső kétsegbeesésemben elhatároztam,
hogy a segitségüket kérem. Nehéz döntes előtt állok.
Az utúbbi idöben észrevettem, hogy a feleségem gyakran furcsán viselkedik,
az a gyanúm, hogy félrelép.
Amikor csörög otthon a telefon es én veszem fel, előfordul, hogy nem szól
bele senki.
Néha az asszony késő estig távol marad, ilyenkor állitólag a baratnőivel
talákozik, de ha kérdezem a nevüket, azt mondja, ugysem ismerem őket, a kolleganői.
Néha ébren maradok, és az ablakbol lesem, hogy milyen autoval jön haza,
de ő kiszáll egy sarokkal odébb, és gyalog jön végig az utcán. Ki tudja, talan nem is taxival érkezik!
A múltkor a kezembe vettem a mobiltelefonját, hogy megnezzem, hány óra,
dühösen rámkiabált, hogy ne nyúljak a személyes dolgaihoz. Azzal is megvádolt, hogy kémkedem utána.
Tegnapelött, amikor ismét elment estére itthonrol, úgy döntöttem, hogy
kimegyek a házunk elé, és ott várok a sötétben, mig haza nem jön. Olyan helyre állitottam a
vadonatuj Harley Davidsonomat, ahonnan jól látható az utcasarok, elrejtőztem mögé és figyeltem az utcát.
Ahogy ott terdéltem, észrevettem, hogy valami csöpög a motoromból.
Hát, látom, hogy egy egész olajtócsa van már alatta.
Most mit tanacsolnak, probaljam magam megjavitani, vagy vigyem vissza a
kereskedőhöz?

No comments:

Post a Comment