Wednesday, March 25, 2009

jaj, de elfoglalt vagyok már megint

Bah, egy ideje már nem pöfögtem semmit. Ráadásul most is olyan lassan írok, hogy még a draft verzióba is beupdate-elem a változásokat.


1, Az ananász elképesztően nagy virágot hozott.
Ennyit én még életemben nem paráztam, de komolyan. Most akkor beporzódik vagy nem? Megmarad, vagy csúnyán megrohad? Kibírja egyátalán a telet? Vegyek neki külön kaját, vagy inkább bízzuk a természetre, mielőtt kiégetem a gyökereket? Nem kellett volna átültetni valami nagyobba? Kevés a víz vagy sok? Ha szellőztetek, nem kap sokkot?

Még jó, hogy nem bőg fel éjjszakánként :)





2, zümm zümm, megy a moci


Szintén para. Ma reggel ahogy jöttem, láttam, hogy be van fagyva a pocsolya. Ettől még mocival fogok menni, mert ki hisz az időjárásnak, mikor a csillagászati tavasz már itt van? :)
Persze nem feszítek olyan jól a mocin, mint Füli kislánya, de azért motorozni jó, és különben is, kinek telik manapság BKV bérletre? Persze a parkolás is kicsit szívás, de megoldjuk, csak meg ne fázzon a moci. Meg én se.

UPDATE:

Közben Zolinak meg kellett válnia az SV650-től, ami bár kissé szomorú, de azért nem teljesen. Mert végül is upgrade, hogy 750-ese lesz... gixxer :)

3, work-work
Agrrhghhhrhhghrh. Aki érti, annak annyi, hogy remote desktopolok vpn-en keresztül kanadába. Aki nem érti, annak annyit, hogy áááÁÁááÁÁááÁááÁááÁ lasssúúúúúú.
Ráadásul hideg is van.
áÁÁááÁÁáÁááÁÁÁÁááá

UPDATE: nincs hideg, baró idő lett menet közben.... de ettől nem gyorsult a net...

4, buli
None :(

UPDATE: VAN :) megyünk sörözni, cirka egy óra múlva.

5, hírek

Nagyon dúrva: http://nol.hu/lap/forum/lap-20090325-20090325-5
A csávó szorgalmazza, hogy különböztessük meg az emberek csoportjait aszerint, hogy melyik valláshoz tartoznak. Az általa favorizált csoportok kapjanak támogatást (mindenki befizet, ezek kapjanak), mások meg nem. És a cikk megjelenik... és ez a fajta az, aki visszaél a szólásszabadsággal, hogy idővel mások szólásszabadságát korlátozza.

Jog: A fasz se gondolta volna, hogy a Legfelsőbb Bíróság fölött még van egy réteg hatalom.
Országos Igazságszolgáltatási Tanács a nevük. Nem közvetlen eszközökkel gyakorolnak hatalamat, és nem is akármikor, de nyilván a világ már régóta nem a "igazam van agyonbaszlak" elve szerint működik, hanem a "Te, Viktorkám, mi lenne, ha neked is jó, nekem is jó alapon...".
Sosem OV zavart, csak egy pojáca. Az zavar, akik egy ilyen pojácát raknak ki a fénybe, és báboznak vele. Az a megalázó egy ország számára, ha ilyen bohócot tolnak az arcába, és meg is eszi. Az meg pláne, hogy Torgyán után csak a második :)
Nem csoda, hogy annyian elmentek már az országból, már csak ha a Nobel díjasokat nézem...

Amire meg büszke lehet, aki akar (én speciel örülök, hogy van még remény a szolgáltatóiparban...) http://www.deluxe.hu/cikk/20081013/a_forbestraveler_listaja_a_legjobb_negyszaz_hotel_koztuk_a_four_seasons_gresham_palace_budapest/

No comments:

Post a Comment