Wednesday, August 6, 2008

Unod a WoW-ot?

Indítsál healert :)

Szóval, a szerver kb 4 hete indult, 75K körül hiányzik a 70-hez. Shadow priestem van, de healelek bármit, kivéve, ha Zhii a holy pala is ott van, mert akkor persze jobb ha damage/offheal vagyok, igy aztán nincs sok dolga, bár a DPS listát nem vezetem (elsősorban az én hibám, mert nem használtam elég SW:D (Shadow Word: Death-et). Ment is minden mint a karikacsapás. Nem tudom, hogy heroicban mennyire fog menni, de normál insta még nem fogott ki rajtam.

A healing (pláne DPS alapú) nagyon kemény tud lenni.

Sethekk hallsban voltunk, volt 1 vagy 2 wipe, de jól ment.
Azzal kezdődött, hogy a warri fury volt, igy egy két trash group után mondták, hogy fizetik a retalentet. Én (is?) adtam neki 5g-t, de ez okés, mivel igy már meg tudtuk csinálni, meg hát nem csak protra kell talenteznie, de vissza is fury-ra, hogy tudjon továbbra is questelni, hatékonyan. Felmerült, hogy én is áttalentezek holy-ra, de végül is abban maradtunk, hogy nem kell, induljunk.

Az első bosson (Darkweaver Syth) volt egy wipe, az biztos.
Az elementalok elfearelése egy ideig hatásos (némelyik perse resistel), de mivel nem tudtuk leverni a bosst a fear ideje alatt, engem (a healert) nAgyon vertek. Másodikra már ment, és ha jól emklélszem csak Talon King Ikiss-nél kerültem újra terítékre (nem tudtam már magamat kiheal-ni, a self heal meg CD-n (cooldown) volt. A gnome csaj tank [68], egy gnome csaj mage [66], egy human hunter [69], egy 70-es human mage és én (69 human shadow priest) elég jól haladtunk, panasz nincs és nem is lehet. Mivel a mage felkészült volt tudott portált csinálni Theramore-ba. Jut eszembe, onnan lehet tudni, hogy a csapat nagy valószínűséggel jó, hogy mindenkinek van Omen-je és up-to date :)

A második roham már - hihetetlen módon Durnhole-ra irányult. Itt már komolyan fontolgattam, hogy holy-ra kéne talentelni. De annyira szaladtunk, hogy ere már idő sem volt. A kis gnome magét a Noggerfogger elixir árusnál kaptam el, mondtam chat-en, hogy NEHOGY VEGYEN BELŐLE :) "jó" esetben ugyanis ez lesz belőle: Egy iciri-piciri gnome csontit meg látni sem lehet, nem tudom, hogy éppen ki üldözi, és előfordulhat, hogy agyongenkelik 4-en, mire észbekapok egy bubi erejéig. Persze egész instában (lovaglás idejére nem) végig csonti volt.
Meg én is :)
A dolog akkor kezdett roppant izgalmassá válni, mikor leugrottunk a fogolytáborba (vagy szolgák, ki tudja). Az egész szerveren akkora időzítettek egy 1-5 másodperces lag-ot. Persze amint a szerver update-elt, agyoncsaptak bennünket. Ki is lett dobva mindenki, azzal a szöveggel, hogy "Transfer not possible, instance does not exists". relog.
Gyakorlatilag fegyelmezetten átszáguldottunk az instance-on, és az volt a legnagyobb kihívás, hogy IDŐRE befejezzük. SERVER RESTART IN 1 MINUTE. Ekkor már a questeket adtuk le, és HS haza. Azóta vigyorgok, mert Sethekk Hallsban esett egy naci, és egy offhand, itt kaptam egy kesztyűt a questből.
Kezdek healeresen kinézni.

Ja és még valami: 22" wide monitor rulez.

No comments:

Post a Comment