Tuesday, July 15, 2008

shadow priest.

Szóval az van, hogy a Blade's Edge-en van egy priestlem, múlt csütörtök óta elmentem 32-es szintre (munkaidő után és hétvégén). Tisztességes fejlődés szerintem, de semmi a 61-es roguehoz képest, hát még a 63 hordához.
A kedvencem a vampiric embrance, mert HA sikerül felrakni, akkor az egész csapatot gyógyítja, ami nagy könynebség, ráadásul tudom alatta tolni a damage-ot. Nagyon tetszik, haladok rendesen.
Illetve azt hittem. A guildben ugyan a legnagyobb vagyok, de ez egyátalán nem jó. Pláne, hogy a szerveren már van egy 61-es rogue, horda oldalon a hirek szerint van már 63 is. Persze ezek a srácok szabin vannak, tolják napi 18-20 órában.

Most tanulgatom a talenteket, kezd pénzem is lenni. Vampiric Embrance for the win.

Tegnap .... MA behivtak 3-kor Scarlet monastery-be. lvl 31-en. Nem, nem a graveyardra. Nem, nem a libraryba. Armoryba. Beszarás. A kaputól kezdve resist volt egy csomó, át is álltam csak healre. Aztán ugrottam szintet és már nem voltak pirosak, onnantól ment a vampiric embrance nagyjából normálisan. Nem hittem volna, hogy egy 31-32-es csapat egy 34-es (ő is dingelt!) warrival agyonveri harodot és az addokat AoE nélkül és simán. A rutin. Meg az évek.

No comments:

Post a Comment