Tuesday, May 20, 2008

Én, az ipari kém... na ja

Tegnap felhívott egy haverom, hogy tavasz van, és elhagyott 30 kiló zsírt valahol.
A műtét után úgy érzi, hogy a nővérkével kéne haverozni, és hogy ehhez a legalkalmasabb egy plüss macska lenne. Mindenképpen macska. Mivel az úttőrő ahol tud, ott tud, ezért elmentem az Árkádba, keresgélni. Plüss egeret elsőre találtam, de az nem ugyanaz. Volt plüss tályger, oroszlány, medve, zsiráf, ...
Ezek mind nem minősülnek macskának. Egyik sem.
Nagy kaland, megyünk máshova. Bolyongásom kezdett Odüsszeuszi lenni, de hirtelen mellém vágódott egy bolt, ami jónak tűnt.
Bementem. Tájékozódás után máris egy halom plüssállathalom között találtam magam. Voltak nagyon szépen kidolgozottak (mind csájniz... úgy látszik a kereskedők kifejezetten csájna barátok, amit végül is megértek, hiszen a legjobban kidolgozott plüss állatok kínából érkeznek, igaz bárány?)
Na persze, ahogy csinálom ott a fotókat és nyomom MMS-be, odajön hozzám egy kedves eladó kislány, és közli, hogy nem lehet fényképezni.
Gondoltam nem fogom a kis butus fejecskéjébe verni, hogy én itt az u.n. vásárló vagyok, és mint ilyen alapból azot kellett volna kérdeznie, hogy mégis mit SEGÍTHET.
Valahol azt olvastam, hogy abszurdisztán, de az is. Mivel alapvetőan inteligens és kedves tömeggyilkos vagyok, ezért elmeséltem neki, hogy a barátom hasát 60 cento hosszan felvágták, de azért szerelmes a nővékrébe, és hogy mozgásképtelen révén énrám hárult a nemes hölgy szívének elnyerését célzó textilárú beszerzése.
A zavar persze látszott a szemén, mert ő ugye csak parancsot teljesít, erre a válaszra nem volt felkészülve. Mondta, hogy bátran visszaszalad a főnökhöz, hogy eleget tehet-e a kérésemnek, melyszerint a termék kiválasztását MMS segítségével kívánom elvégezni. Jön a boss (ugye boss kill-ben megint jó vagyok). A boss elihez méltóan ugyanazt csinálta, csak erősebb szemöldökmozgással. Elismételtem a kombót (beteg, szerelmes, MMS) úgy, hogy a "vásárló vagyok, kérdezd meg, hogy miben segíthetsz" varázslatot ne kelljen elővennem, mert cooldown-on van, mióta visszatértem Abszurdisztánba). Na, nyilván már jobban fel volt készítve, ő már nem elszaladt fear-ben, hanem telefonos segítséget kért (az előző kis eladó mellette volt, a fő-fő boss meg gondolom egészen a bejáratnál, ahol a pénztárak vannak).
Mivel annyira imba vagyok, ezért sikerült a pénztárig eljutni, anélkül, hogy a fogyasztóvédelmet kellett volna emlegetni (elvégre a fényképezőgépet piros szalaggal át kell tekerni piktogram hiányzott az üzletről, szóval nem értem, hogy ezt az "itt nem lehet fényképezni" dolgot hogyan találták ki) ezért a kasszánál már a kedves, megnyerő ("...fiatal, egészséges és szép, olyan, amit csak a moziban látsz..." [Európa Kiadó] ) modorban beszéltem el, hogy a fekete-fehér macsek a havernak megy, hogy becsajozhasson, a barna pedig velem jön.

Szerintem Birkinek nagyon bejön.
Furdal a kíváncsiság, hogy fogja hívni az új barátját...

2 comments:

  1. Hehe, legközelebbi esetnél jön két fekete öltönyös úriember és betessékelnek a fekete volvóba, utána meglátjuk mit irogatsz ide fel:D Bár lehet, hogy a feketeöltönyösöknek elküldöm a linket:D

    ReplyDelete
  2. Nem is mondtad, h ekkora szopas volt. Emiatt kulon koszi, h egyaltalan... :)
    Ennyire meg a jo uttoro se mindig ;)

    (btw az "intelligens" ket "L" :)

    ReplyDelete