Tuesday, November 13, 2007

firebug rules all

A webes fejlesztés talán legnagyobb hátránya, hogy ha feltelepited a firefox alá a firebug-ot (ami nagyon hasznos webes fejlesztés esetén, mert be lehet kapcsolni a "Stop on Any errors" opciót) egy kicsit szopat.
Próbáltam bookolni a malévnél, hogy lássam mennyibe kerülne az út, és az oldal mindíg belső hibára ment... na mondom... aztán rájöttem, hogy a figebug megállította a scriptet, mert hibás. Ezért nem tudtam választani pl érkezési repteret, és persze az nullpointer exception a szerveren.

Van olyan site, ami nem javascript erroros? :)

Viszont találtam szép és ötletes dolgokat.
Ezt a stumbleupon dobta az arcomba: http://www3.webng.com/redtophank/cit.html
Gondoltam, megnézem, lehet-e képet javascripttel forgatni, mert akkor meg is van oldva a cucc... Lassú...
Viszont akkor már a drag and drop örömeit is fel kell derítenem.
Van vektorgrafikus library is...

De mindegy is egyenlőre, mert rájöttem, hogy kirakok egy pöttyöt és áthúzom egy vonnallal és akkor meg is vagyok (a kis játék 0.1 release-hez nem kell más)

No comments:

Post a Comment